Snurrar bara runt runt..

Herregud! Här  tänkte man att man skulle vara duktig i det vackra vädret och gå ut och röra på sig.. Men icke!
Nog för att jag tog mig ut men det dröjde inte länge förrän tankarna i huvudet snurrade runt runt om allt jag glömt att göra som jag borde göra, måste göra, osv..*suckar* Hela tiden försökte man rensa huvudet, tänka "hinner göra det sen, inget jag kan göra nåt åt nu ändå", men nej tankarna ville verkligen inte låta mig vara ifred och hela tiden kom det upp nya grejer!!! *morr* Och inte nog med det så blev man kissnödig med..*hrmpf*
Så det var bra skönt att få komma hem trots det härliga underbara vädret denna årstid.. =/ Så nu sitter man och försöker pusta ut medans den ryska soppan värms i micron..
Bästa att börja ta itu med allt nu...*suckar*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmm, rysk soppa? recept?

2008-10-06 @ 13:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0