Vilket i-landsproblem..

Herrgud förstår inte riktigt hur jag kan vara så störd över det men jag har verkligen tröttnat på dom få hårstrån jag har kvar på huvuvdet.. Vet inte riktigt vad jag ska lyckas åstadkomma för olika frisyrer eller göra för att ens kunna känna att fasiken ser ganska bra ut idag alltså! *suckar*
Nog för att håret växer och ett tappert försök från min frisör som påstår att överhåret är ungefär så långt nu som jag hade innan jag klippte av..*pyttsan* Hon påstod att mitt ogräs inom ett halvår kommer att vara långt och fint.. Vet inte jag, på ett halvår som det nu har gått sedan jag klippte av allt kanske det har växt typ1 dm om jag avrundar mycket uppåt..*haha*
Och så har jag kvar fortfarande lite dålig kvalité i luggen främst..*morr*
Men det är inte mycket att göra, löshår är inte att tänka på och peruk - nej tack! Så det är bara att bita i det extremt sura äpplet och ta sig i kragen och rycka upp sig..
Ser nästan varje dag snygga tjejer på tv:n med kort fint hår i coola mångfaldiga frisyrer, ett exempel är ju min egen idol Linda Bengtzing men jag ser inte ut så då jag tycker att jag har gjort som hon hade på det programmet..*hrmpf*
Mycket hårnålar blir det iaf och som tur är hag jag ju fått börja synda med hårprodukter nu så det lir en del vax och spray med till fest! *mohahaha*

Ingen som har några trevliga tips på frisyrer för korthåriga lilla jag? *blink blink*

Kommentarer
Postat av: Lina

Locka lite lätt.. och få lite volym kanske? det gör jag grådassiga dagar.. önskar jag han med det oftare.. men men.

// Grådassiga mamman.

2008-10-13 @ 12:47:18
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0