Lika dött som i graven..

*suckar stönar och stånkar*
Herregud jag måste vara den sämsta på att hålla alla intresserade uppdaterade..*hrm* Får skylla på att jag är ganska dålig på att hålla alla irl uppdaterade med..*host host* Eller nåt.. =P
Men nu är jag iaf här!

Lite snabb info:
- Smärtrehab är over and out! Tokigt underbar och jobbig tid, har nog aldrig lärt mig så mycket om allt och inget och speciellt mig själv..*haha* Nu börjar jobbet som ska föra mig tillbaka..*biter ihop och börjar vandringen fram*
- Arbetsträning står för dörren, tokigt skrämmande men ändå såååå skönt! Speciellt nu när man har en given plats på mitt gamla goda ställe, my second home! =D
- Bostad letas för fullt då både jag och min käre hälft har tröttnat på hålan vi bor i, så vi hoppas på det bästa för det är inte mycket annat vi kan göra med tanke på den sits vi sitter i..*hrmpf*
- Har mycket mycket att ta igen... Både vad gäller kontakter med nära och kära, arbeten som ska fixas åt alla möjliga, ta hand om mig själv och min egen relation här hemma..*puh* Ingen rast ingen vila..

I LÖV IT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0