Lite mer bröllop..

Har ju faktiskt fotat ett bröllop och det har varit n del funderingar på hur bilderna blev och här sitter man och håller inne på godsakerna..*haha* =P Så här, alla ni som har väntat sååå länge, kommer lite fler bilder från den lyckliga dagen! =D



Förfriskningarna som det bjöds på klockan sju på morgonen då alla förberedelser startade... =P



Den sötaste brudtärnan genom tiderna! ;D

  

Mycket förberedelser är det inför den stora dagen..



Champagne är ett måste en dag som denna, och dagen till ära en rosa sådan! =D



The whole gang! =D

     

Lite bilder från det stoora ögonblicket i kyrkan!
Bild. 1 är då ringar utbyts
Bild. 2 är som ni ser the kiss!
Bild. 3 är då allt är klart, mannen och hustrun är härmed vigda för evigt! =D



Alla vi! =D
Lättade och utpustande efter all spänning och nervositet.. =P



Den obligatoriska kyssen efter ceremonin! =D



En av ett stoooort antal brudparsbilder efteråt! =D
Gillar det spontana där bara den enorma lyckan lyser igenom hela bilden! =D



Den vackra bruden, min syster! =D *stolt till en tår*



Transporten som ska föra dom till den stora festen är framkörd, dom stter bekvämt påplats och jag tar en sista bild innan jag klämmer mig in i min ride!



En av de minsta gästerna, dock var nog Neo Balooba en hedersgäst! ;D Dagen till ära i väst och fluga..*söt som socker*

Sådärja, det var en del av det som hände under dagen! Har en hel hög festbilder utöver dessa som måste fixas och ordnas med innan ni ka få vila era ögon på dom! Så se och njut på dessa så länge så hoppas jag att ni slipper vänta en månad till på resterande! =P
Men den som väntar på nåt gott... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0