Verkligen inte...

... en bra dag idag..
Precis ALLT är fel!!!!! Blir gaaaaaalen!!!!! =(((
Har jag sovit för dåligt? Det känns som om jag inte har sovit en blund, grus i ögonen och det värker som tusan i dom..
Har jag sovit för mycket? *hmm* Halv tolv till halv nio i sängen med en stooooor mängd uppvaknanden huttrandes, frysandes, kämpandes febrilt för att få liiiite täcke och värme..
Annars då..*hmm* Nja det enda som någorlunda funkar är ryggen för en gångs skull, den är inte mitt problem idag, den är snäll och samarbetsvillig med mitt resterande trotsiga jag..
Ångest - check! Över en mängd olika saker, inte bara över en utan över tusen små små små grejer och allt som har varit så lugnt och fint och snällt ett så bra tag nu..*morr*
Hopplöshet, orkeslöshet, vilja att bra krypa ner i sängen i Bä-Bäs gamla kalsonger och bara ligga där tills huvudvärk och allt annat dumt bara släpper - jo tack!
Viljan att göra saker men motivationen att genomföra dom nere på noll..*nickar* *suckar*
Åh varför kan inget bara få vara bra? 
Har försökt nu hela morgonen att ta mig i kragen och rycka upp mig, ska ju till ängeln och lillprinsen idag!!!! *skriker*


*suckar* Life sucks...

Kommentarer
Postat av: Lina

Se till att bli frisk nu!! så vi kan ses :-)

Idag är det ju Norrtälje marknaden.. den du å jag har som tradition att gå på! För 2 år sedan hade magen precis börjat att synas, vi gick där i regnet helt dyblöta var vi ;-) Det var tider det!

2008-10-01 @ 12:06:22
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0