Dålig uppdatering..

Nu var det ett bra tag sen igen som jag var inne och uppdaterade om läget i mitt lilla liv..*hmm*
Man inser att det var ett tag sen då sambon varje gång han använder min dator och startar internet, där min blogg är startsida, sätter på "ingen vill veta var du köpt din tröja" och man då märker att man blir mer och mer irriterad på att den spelas hela *pip* tiden.. Antingen sitter han vid min dator alldeles för ofta eller så är det jag som är dålig på att skriva inlägg..*hmm*

Egentligen har jag väl inget vettigt att säga förutom att för första gången sen jag vet inte när så är jag glad för solen, värmen och våren som har kommit till oss!!! Ser framemot fredagens 13 plusiga grader och härliga sol!!! =D *wiee*

Annars så är det inte mycket som har hänt, jobbar och står i, höjer timmar så det skriker om det, men det känns riktigt riktigt bra!! =D
Jobbar mycket nere i kunddisken nu, om någon har vägarna förbi *blink blink* ;P, och där har jag klarat av dagar som 8-16, är nog för att man rör på sig desto mer som gör att det går så bra! =D
Men på det stora hela så är det 8-14, 4 dagar i veckan som gäller.. Ingen aning om vad procentsatsen är, men det är väl mer än 50% har jag fått berättat för mig! Så det känns bra, är verkligen på gång känner jag!
Dock så är vi ju alla inne i en stooor kris och även vi så det är möten hit och dit och förändringar kommer att ske så vi får se vad framtiden har att erbjuda för mig! Möte på fredag..*biter på naglarna*

I övrigt så hatar jag verkligen den här dagen då jag känner att jag inte riktigt kan lita på nån och naturligtvis har man en skara av lustigkurrar på halsen så vi får väl se hur många fällor jag klampar i idag..*huah*

Idag erbjuder dagen lite ledigt, funderade ett tag på att försöka städa men då sambon dammsög för någon dag sen och jag verkligen inte känner för att damma så blev det en lååång morgon i sängen med andra delen i Millenium-triologin *spännande*, och i helgen blir det filmen!!! *då kan vi prata ängeln* ;P
Sedan en fruksallad till frukost, lite korsord och nu lite bloggande.. 
Ska försöka hinna ge mina små blommor lite gödning, då jag är riktigt stolt och har fått två gullrankor att växa sig stoooora samt fått en pelargon att överleva!! *stolt till tusen*
Detta innan jag snart ska bege mig till staden och fixa naglarna som har fallit i tusen bitar =((( och sedan gratta mitt aprilskämt till syster..*puh* Fullspäckad dag helt enkelt och nånstans ska jag försöka hinna njuta av vädret med! ;D

Hoppas alla ni har en underbar dag! Och vill ni se fotokonst så kila in på: endellina.blogg.se för att se dom vackraste armar ni någonsin sett *hahahahhaha* Och sedan för att beundra hjärnan bakom verket och även fotografen! ;D

Kommentarer
Postat av: Lina

LOVELY med en uppdatering :-)

Jag vart riktigt nöjd med min konst. har dragit ner mättnaden rejäkl menlagt på kontrast på äpplet :-)

2009-04-01 @ 16:50:21
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0