Den ultimata stilikonen!

Hittade tyvärr inga bilder som kunde göra henna rättvisa, men efter att ha legat hemma så har jag plöjt igenom, och då menar jag PLÖJT IGENOM, Sex and the city boxen smat filmen då naturligtvis! =D
Och ju mer jag tittar desto mer underbar blir denna serie och tom sambon kläckte ur sig att: "den här serien är ju inte så dum" ;D
Och Carrie, Carrie, Carrie, gillar henne störtmycket, speciellt hennes stil, för oftast har hon bara nåt basic, naturligtvis med märke i serien och så, men det är nåt lika basic som det på HM, till utseendet, och sedan massa accessoarer eller nån make-upp eller bara vad som helst och det blir jackpot! Det behöver inte vara supertajt, det behöver inte göra nåt att BH:n syns det behöver inte vara snyggt, propert, inte ens helt alla gånger.. =P
Nu är ju det bästa att skapa sin egna stil men det är väl inte fel med uppslag och idéer ;D Men det slog mig då jag tittade att hälften av hennes stilar har jag i min egna garderob, jag skulle kunna skapa hälften av hennes outfits med min enklas HM, GIna och liknande plagg! =D
Det om nåt är faktiskt, på nåt knasigt och komplicerat sätt, en självförtroendeboost! =D
Man behöver inte tråna och önska, man behöver bara gå in i garderoben och upptäcka det som finns och börja skapa! =D

I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0