Förkylning och självömkan - bort! Träning och självförtroende - in!

Efter en promenad på en timme ute i solen, som förhoppningsvis gav mig massa nyttiga vitaminer från dessa ljuva solstrålar, samt en stor skål fruktsallad och världen godaste hallonsmoothie så hoppas jag nu att jag har pumpat mig full med massa nyttiga C-vitaminer så att jag har chockat bort alla bacillusker som finns kvar i min kropp.. =/
Är trött på mitt matta tillstånd som jag har befunnit mig i nu flera dagar..*suckar*
Är sååå rastlös och idag, trots att det var minusgrader i morse samt att man höll på att blåsa bort upp täckte jag då jag kom ut, tog jag tag i mig själv och knatade ut, trodde ett tag att jag skulle blind då det var liiiite ljusare ute än vad det är under täcket där jag har befunnit mig ett tag nu =P Sedan när svetten började rinna pga dessa vinterlager med kläder jag hade bultat på mig så var det lite halvtufft, herregud så svag och ömklig man blir av lite tid i sängen med ett hav av näsdukar samt en kraxande hals..*hmm* =P
Men nu är man tillbaka, ljumsken håller på att döda mig, vet inte riktigt vad jag har gjort, men så fort jag rör på mig så börjar den krångla..*hrmpf* Och mätt är man efter sin C-vitaminbomb! =D
Nej jag ska väl hoppa in i duschen snart och ge kroppen lite värme med, kanske är bra.. Försöka tömma alla dessa liter snor som verkar trivas i min näsa..*hrm*

Annars så blev den omtalade fotoväggen klar igår!!! *stolt* =D Så nu får alla ta och pallra sig hit och beundra underverket, kan nog nästan lova att ni alla finns med..*blink blink* ;D

Insåg förresten också någonstans mellan att ljumsken började krångla och svetten som rann, ute på min promenad att motivationen kom tillbaka lite.. I huvudet börjades det lägga upp planer inför veckan med träningspass och promenader, innan frukost, efter jobbet, mitt på dagen, ja lite när som helst... Dock med en realistisk syn på det hela, med vilodagar och pauser.. Kändes skönt att komma ut lite och jag har redan hittat nästa träningstillfälle, tisdag efter jobbet, medelpass på Friskis! *heja Eva*
Nu hoppas jag bara att motivationen stannar och peppar mig lite, inge mer uppskjutande och inga fler ursäkter!

Nu kör vi! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0