Insikt!

Har kommit till en insikt idag, förutom det jag har kommit fram till i förra inlägget.. =P
Och det är problemet med ljumsken.. Som jag nu har kommit fram till att det inte alls är ljumsken utan höftböjarmuskeln!!! Fattar dock inte varför det har tagit så lång tid för mig att fatta det men idag slank poletten ner i mitt överansträngda huvud... Har nog överansträngt den lite, eller sträckt mig eller nåt, men det var sååå skönt att få stretcha den ordentligt efter dagens promenad som gav mig väldigt mycket, förutom smärta.. =P: massa frågetecken som kan ha rätats ut (se bla förra inlägget), samt några säkra vårtecken som domherrar (för mig är dom vårtecken =)), vitsippor, videung och fräknar på näsan min!
Samt idag efter min promenix så var jag inte lika matt så vem vet, jag kanske sitter på min plats imorgon och svarar på just DINA frågor i kundservice på UNT! ;D *hoppas* Vore kanoners då tapeterna nu börjar lossna från mina väggar efter mina avancerade rastlösa klättringar på dom..*hahahhaa* =P
Undrar förresten om man kan stretcha huvudet, i hopp om att det ska sluta att arbeta på högvarv däruppe och riskera sträckningar där med?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hur är det?

Förkylning som inte vill släppa?

Har du någon erfarenhet av närbildslins? Jag har svårt att få till det.

Hälsar på nästa gång jag åker till mormor.

2009-04-22 @ 17:32:54
Postat av: Veronica

Jag skrev Veronica i tidigare kommentar men det försvann visst ;)

2009-04-22 @ 17:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0