Nyårslöften?

Ligger inne i soffan och slappar framför alla komedier som kvällarna bjuder på.. Just nu står vänner på tur! *hoho*
Och vad får man då se och höra utanför fönstret, jo sopbilen!!!! Och varför blir då jag så himla glad över sopbilen? Jo för att det är inte den sopbil som heter mina sopor som jag pratar om, utan jag pratar om den bil som sopar våra gator inför våren!!
Detta betyder att ingen förväntar sig nu mera snö, våren är här! Detta är nog det säkraste tecken som man kan få på att våren här, tron att ingen mera snö kommer för denna säsong och därför är det säkert att ta bort dom sista resterna av den!!! =D Yeah!
Så n är det fritt fram att dra på med hojen i kurvorna, alla som känner mig vet ju att lösgrus i kurvorna inte är min starka sida..*host host* Men nu kan jag slappna av och sluta vara paranoid för i år, sluta vara paranoid nånsin förhoppningsvis, för i år ska ja se till att komma upp på hojen och övervinna minsta lilla uns av rädsla som bor kvar i mig! =D *hejar på mig*

Sen har jag ett till önskemål för i år, och det är det andra glada som jag har sett utanför fönstret idag, eller ikväll snarare.. Det är alla dessa mörka mysiga moln som för med sig regn, ljumma sommarregn med regnbågar och en underbar doft av ett nytt uppvaknande.. Men framförallt dessa regn som för med sig stora åskväder med blixtar och dunder!
Så mitt andra önskemål jag har för i år som jag se till att uppfylla, det är att fånga ett sådant oväder med kameran, en riktig bamsingblixt ska jag lyckas ertappa och bränna fast på linsen!


Tycker inte att det är alltför stora förhoppningar va? ;D

Kommentarer
Postat av: sanna

Ha en bra kväll :)

2009-04-16 @ 19:16:39
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Lina S

hehe, på GIna tricot =) Kom ut igår tror jag, så passa på innan det tar slut :D

2009-04-17 @ 00:13:14
URL: http://www.metrobloggen.se/flinalagom
Postat av: Lina S

Ja gör det, linnet är superskönt! =)

2009-04-19 @ 13:22:56
URL: http://www.metrobloggen.se/flinalagom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0