Vardagen..

Har lite problem med att få ihop det här med vardagen..
Känner nu när man ligger hemma än en gång och känner att rastlösheten kryper i kroppen att det är verkligen svårt att få ihop allt..
Allting går lite grann av sig självt och man har inte riktigt kontroll över nåt..*hmm*
Jag har ökat i tid och jag vill öka mer, har ju fått goda besked över vad detta år kommer att erbjuda mig men jag önskar bara att det var över, signed, sealed and delivered..*hihi* =P
Och även om jag trivs på jobbet och kan se mig där en tid framöver och så så är det ändå knepigt att få ordning på allt annat..
Saknar tränandet sååå himla mycket men jag förstår inte hur jag ska få in det igen! Vill göra min hemövningar men jag skjuter ju bara fram grejer och kommer på små banala grejer som ursäktar för att jag inte tar tag i grejerna och bara gör dom..*suckar*
Jag menar den tiden det tar att titta på TV där nånstans kan man trycka in lite hemövningar för inte tar dom så lång tid, nej nej, dom tar lika lång tid som det där vänneravsnittet som jag ändå har sett tjugo gånger förr..*suckar*
Och varför inte trycka in ett träningspass innan hemgång istället för att komma hem och dimpa ner i soffan en timme innan matlagning.. Man kan ju hjälpas åt när man kommer hem, eller så är det ju väldigt trevligt att komma hem till lagad middag ;D Och om man nu lyckas lägga in det på en dag då sambon jobbar sent så får det väl bli sen middag, det är ju inget annorlunda för oss vissa dagar..*hrmpf*
Nej jag vet inte, är nog bara rädsla över nåt som jag inte har riktigt listat ut än vad det är..*hmm*
Sååå mågng gånger har jag sagt nu att jag ska träna eller göra mina övningar eller bara den saken att jag ska ta ut hojen på en runda, jag menar den har besiktning snart.. Men icke, inget pass, inga övningar och definitivt ingen tur med hojen har blivit av! Dock har jag hunnit packa träningsväskan iaf och hunnit lägga på ännu en grej som jag ska hinna göra och det är att gå och sola inför bröllopet som komma skall snart..*puh* Typiskt mig att lägga på ännu en grej på redan en späckad vardag som det är! *hrm* Är egentligen inte livsviktigt men det är en fixidé som jag har kommit på och nu ska genomföra..*hahaha*

Nej jag ska väl gå och lägga mig i soffan igen och ta en alvedon för min rusande feberanstormning som jag känner är på gång och så ska jag försöka ta tag i mitt liv, min busy busy vardag.. =P och krya på mig så att jag får återvända till jobbet och close the deal! ;D
Återvänder och uppdaterar hur allt går...*blink blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0