1 år idag!

I dag är det ett år sen våran 12-timmars dejt min underbara! =D
Har varit ett välfyllt år med massor av glädje, sorg, skratt, tårar, ilska, kärlek och massa massa händelser och äventyr!
Har aldrig haft det så roligt i hela mitt liv som jag har haft det med dig, varje dag bjuder på skratt och jag har aldrig känt mig så trygg som jag gör med dig!
Vi har många minnen att dela och hela året har varit sååå fantastiskt.. Låter kanske klyschigt allt, så då kanske man ska spä på denna klycha genom att säga att det har varit det bästa året i mitt liv!
Mycket bra har hänt genom mina levnadsår men aldrig att ett helt år har varit så bra som detta har varit. 
Visst har det varit tufft, mycket diskussioner, bilfärder, hårda ord, tårar och riktiga kriser har det varit men vi har klarat dom som varit och därför har vi ganska bra odds för att klara dom som kommer med! *hihi* ;D

Du är min klippa, du är verkligen mitt SUNSHINE i vardagen och varje sekund med dig är en värdefull än som jag vill utnyttja till max!

Sitter just nu på jobbet och muttrar över dumma tre som har sitt nät nere, oroar mig över morfar, trött som få pga all denna sömnbrist och försöker få lite nytta gjort men längtan hem till dig är större än allt annat och det är nästan så att jag räknar ner minutrarna till jag får kliva in hemma hos oss, i vårt hem, och vi kan påbörja VÅR dag!
Korka upp falskorna min älskling, för idag ska vi fira vårt år som har passerat och alla dom som komma skall!

Älskar dig massa massa min Bä-Bä!
Du är min enda, du är mitt allt!

*Babyface med ett enda stort leende över hela ansiktet, massa pirr i magen och en odödlig kärlek för min Bä-Bä*

*smack*

Kommentarer
Postat av: Lina

Fiiiint skrivet!! :-)

2009-02-04 @ 11:07:55
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Hille

Hej Eva. Fint skrivet. Jag skulle vilja fråga dig om du kan hjälpa mig med en sak. Men vill inte skriva det öppet. Har du nån mailadress?? Kram

2009-02-04 @ 21:22:16
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0