Bloggtorka...

Nu är det många som har varit på mig om när nästa blogginlägg kommer.. Och ja, jag vet inte jag när det kommer..
Har bara varit hur mycket som helst den senaste tiden och sen har jag verkligen inte haft nåt att skriva om känns det..
Kom på mig själv idag när jag kom och satte mig och åt framför TV:n att jag har inte ens laddat över bilder som ligger på kameran och dom har legat där sen min kära mutti fyllde år i mitten på februari! Herregud!!!
Har inte heller rört dom återstående bilderna till fotoväggen som ska bytas ut här nångång, vilket egentligen kanske redan borde ha varit gjort.. =/
Och egentligen om man tänker efter så har väl inte mitt liv varit mer smockat än innan.. Jobbar fortfarande samma lika, dock nästa vecka ska jag öka lite, men annars detsamma.. Har inte varit överdrivet med andra saker inbokade..
Det enda jag kan "skylla" på är att förkylningen som hängde sig kvar ett tag efter att jag skrev om den i förra och sen att ryggamentet brakade rejält och det tar ju ett tag att återhämta sig från båda..*hmm*
Eller så är det helt enkelt så enkelt att mitt liv inte är så innehållsrikt och intressant som jag tycker att det borde vara och som jag vill dela med mig av..*nickar* Så är det nog..*suckar*

Dock har jag en god nyhet och det är att min käre sambo numera har ett jobb!!!! *yeay, hurra, wiee* 
Och även om det kanske inte är världens bästa jobb, då framförallt enligt honom själv..*hrmpf*, så är det ett jobb, vi kommer att ha möjligheten att göra flera roliga grejer, kunna lägga undan pengar inför framtiden och allt vad den innebär och förhoppningsvis när han har lärt känna folket på jobbet så kanske det kan bli en ganska rolig grej med att pyssla med hela dagarna!;P Så som jag tycker att det är! *hihi*
Herregud, förstår inte vilken tur jag egentligen har haft med den arbetsplats jag har hamnat, är så glad att mitt brev gick fel för 4 år sen..*ler stort* Folket är helt underbara, varje dag är massa skratt och en avspänd stämning, kan prata om allt med vem som helst och alla går bra ihop och ja, det är huuuur skönt som helst! Om jag bara fick, för mig själv och läkare och andra i min omgivning, så skulle jag jobba dag som natt där, sova där, flytta in, ja, ingen skulle nog få se mig nå mer förutom alla på jobbet! *hahah* Vore nåt det! *hihi* =P

Jaha då har man knåpat ihop lite iaf, hoppas att det mättar ett tag för alla ivriga läsare som jag har! Ska verkligen försöka att rycka upp mig själv här framöver och bjuda på lite bildbevis på att  jag HAR levt under denna tysta period och jag HAR inte bara legat under ett täcke eller liknande, inge gammalt är draget över mig inte..*hehe* 
Och naturligtvis ska jag meddela hur mitt stora projekt utvecklar sig, nämligen fotoväggen! När är det dags för invigningen, vilka kändisar finns med och vad för annat smaskigt kan man finna från denna sensation? 

*HOHOHOHOHOOOOOOO*

Kommentarer
Postat av: Lina

spank you! :-))

2009-02-27 @ 19:18:35
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0