Sååå jobbigt och förvirrande..

Är helt snurrig i huvudet.. Försöker febrilt att komma ihåg förra helgen och hitta nån förklaring för att det hände eller nåt bara..
Har förhört både sambon och andra vänner som var där och försökt att lappa ihop dagen, kvällen, natten, vart det gick fel, vad det kan bero på.. Bara nåt..
Har hört det ena och det andra, vissa saker som bekräftar andra, andra som är helt olika varandra så förvirringen är på topp.. Kanske bara ska lägga allt på hyllan och packa ner det i min lilla erfarenhetslåda, för nåt borde jag ju ha lärt mig, eller? Lär man sig nåt då man inte kommer ihåg nåt? Finns det nån undermedvetenhet som gör att man nästa gång gör saker och ting annorlunda?
Ville ta den här helgen, då sambon jobbar för fullt, och bara vara för mig själv och göra det jag vill.. Men allt känns bara så krystat och jobbigt, vill bara att han ska komma hem nu! Man kanske inte kan tvinga sig själv till egentid..*hmm* =/
Vet inte riktigt vad jag ska göra, ska jag bara glömma och gå vidare eller luska ännu mer? Varför känns allt så jobbigt? Tyder det på att jag inte bara ska ge upp och kasta in handduken? *hmm*

Ja ni det snurrar ute i Skyan, det kan jag säga, men jag ska försöka att lägga det på hyllan iaf till på måndag då jag kanske kan ta tag i saker och ting ordentligt! *nickar* Så får det bli!

Ska försöka att göra så mycket som möjligt som är mina grejer denna helg, i skrivande stund tömmer jag faktiskt kameran, får se hur det ser ut.. =P Sen har jag tittat på chic-flicks hela dagen! *hoho* Två Cameron Diaz rullar blev det av nån konstig anledning..*haha* Tänkte också hinna sitta lite med bilder nu när jag ändå har satt mig här och sen är det dags att förbereda våran delikatessmiddag ikväll: blodpudding! *hihihihi* =P

Hoppas att allt känns lite bättre när sambon kliver innanför dörren och imorgon är det en ny och annan dag! *längtar...*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0