Sjuk sjuk sjuk...

.. Jaha då sitter man här igen och är sjuk!! =(((
Började i fredags med halsont och jag kände mig lite grötig i hela huvudet, men på jobbet var jag och försökte göra mitt bästa.. Och så vaknade jag upp på lördagen och kände att febern hade flyttat in..*suck* Men iväg till stan iaf för en snabbvisit hos mamma och pappa där jag kände hur dom fula bacillerna fick ett ännu större tag om min stackars försvarslösa kropp..*hrmpf* Sedan på söndagen så låg jag bara, en hel dag låg jag bara och tyckte att hallucinationer var nåt som jag borde syssla med.. =/
Men istället för att vara den gamla jag, den hederliga jobbrädda svensken, så knallade jag till jobbet på måndagen - BIG MISTAKE!!!! När jag kom hem sov jag praktiskt taget igenom hela den återstående dagen, kunde inte äta inte dricka eller nånting, bara låg som ett stök..
Och sen dess har jag varit hemma, tänkte bara vara sjuk på tisdagen och med hjälp av min lediga onsdag så skulle allt bli bra.. Men ingen aptit har jag, bättre är jag, klarar ju bla av att sitta här, det skulle inte ha gått i början av veckan..*skakar på huvudet* Men jag är matt, snurrig, snuvig och lite hostig fortfarande.. Dock river det i halsen som nålar och mat det vet jag inte vad det är..*hmm*

Var inte längesen jag var sjuk tyckte jag, men det spelar visst ingen roll.. =(

Så vi får väl se vad som händer under dagen, ska försöka ta mig ut och få i mig liiiite frisk luft iaf, kan vara nyttigt..*nickar* Får se om jag orkar till brevlådan eller kanske hela 50 meter till utan att svettas som en gris i en bastu! *hahahaha*

Kommentarer
Postat av: Lina

jadu.. du verkar vara en ren smittohärd stackare!! Å inte har du någe barn på dagis att skylle på heller... haha

kramar om

Jag kan inte minnas när jag var frisk som en nötkärna sist heller.. hmm

2009-02-12 @ 11:36:16
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej

Dags för ett nytt inlägg snart.....??

Hur gick det för Pontus är ju nyfiken.

2009-02-25 @ 22:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0