Skrivarsuget...

... kommer då jag är på jobbet av alla möjliga ställen..*hihi* Och nu sitter jag här, nyss hitkommen och väntar på att dagen ska sätta igång, men för att roa sig fram tills dess så skriver jag en rad eller två till alla er ivriga bloggläsare! ;P


Nu är sambo och jag nyss fyllda ett år och två dagar!

Och för att fortsätta mitt klyschiga snack så känns det faktiskt annorlunda att ha gått från noll år till ett år! Hela förhållandet känns betydligt stabilare, mognare och starkare än någonsin... Det bara osar av det! *hahahha* =D

Nej men skämt åsido så känns det riktigt bra och våra två firardagar har varit helt underbara!

Började i tisdags då den officiella dagen var ;D med tre rätters middag, bara nya recept! Vissa mer lyckade än andra *blink och host*

Förrätt: Sparris och skink crepes *mmmm* =D

Varmrätt: Biff Wellington med hasselbackpotatis..*nja* =P

Efterrätt: Vit chokladpannacotta med päronsalsa och Baileys mint! *yumma* =D

Till det intogs det vit Zonnebloem vin, rött Zonnebloem som vi drack på Gotland då vi firade ett halvår ;D Och så champange naturligtvis!

Har lite bilder från middagen som jag tänkte lägga upp, ska bara föreviga min underbara bukett med dom väldoftande liljorna som jag fick!!! *ler stort*

Blev en sen kväll och tidig morgon igår onsdag..*gäsp*

För igår pallrade vi oss upp för att ta en tripp till Centralbadet i Sthlm!!! För en hel dag av massa bad och mys...

Och härligt det var det, tyvärr fick jag inte ha med mig kameran så jag kunde inte föreviga det tyvärr =( Men lyssna på det här: en hel dag av lugn och ro, inge stoj, bara avslappnade musik, dämpad belysning, bubbelpool, thermalpool, gemensam ångbastu, megastor lyxig och nyttig frukost med smoothie och färska frukter och bär.. Och så pricken över i: allting sker invirad i en stor fluffig, mjuk morgonrock!!!! *njutning* Man blev så avslappnad så att både jag och Bä-Bä slumrade in i bubbelpoolen! *hahaha* Och sedan en gång till på ett par vilstolar i den magnifika och oerhört vackra simhallen! *ler stort*

Megabra dag allt som allt! Och ett litet besök hos Bä-Bäs guddotter hann vi med också! 3 år blev stora flickan! *gullunge* Hon är helt helt bedårande, helt underbar! Ja, se barn dom är som dom är och jag kan inte bli mätt på dessa gullisar! ;D

Så nu är denna årsdag förbi och nu fortsätter vi med starka steg framåt mot nästa, och nästa, och nästa.. ;D


Kommentarer
Postat av: Lina

Ursäkta mig!!!

Vit chokladpannacotta med päronsalsa och Baileys mint!

Vad är detta????

Jag dööööööööör!!

vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha :-))

2009-02-05 @ 08:58:47
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0