Äntligen hemma, äntligen helg!

Jaha nu var man hemma efter en riktigt lustig arbetsdag, som varje fredag dom senaste gångerna har varit..*hmm*
Vet inte riktigt vad det är men det är knepiga frågor, konstiga saker att göra, massor av samtal, massor av annonser, post, mejl och annat att göra inför helgen.. Tycker verkligen syn om den som jobbar en heldag då dessa dagar råder.. =P Nog för att om jag får möjligheten nog inte tänker två gånger innan jag tackar ja!!! =D
Sedan har jag idag lyssnat på alla jobbarkompisars planer att dra utomlands nu här när sportlovet kommer och sedan över påsk och det lämnas in ledighetsansökningar korsan och tvärsan.. Det är Egypten, Thailand och andra sista minuten resor som lockar.. Och jag, jag ska jobba jag och sitta i "underbara" Sverige som vid den tiden lär vara tokslaskigt men jag hoppas på lite våriga vibbar! ;D

Men idag är det en underbar dag tycker jag! Superkallt, supersoligt och en hel del snö faktiskt.. =D Kan det bli bättre en fredag som denna?! ;D

Ser tokframemot kvällen då jag ska få stilla alla begär som jag har just nu: socker och fett!!! *hahaha* Idag ska vi bjuda på hemmagjord pizza och kladdkaka med vaniljglass.. Ska bli såååå mumsigt!!! Och detta avnjuts nog framför Let´s dance, kvällens höjdpunkt! Har många favoriter i år faktiskt, bland dom Bagge, Magnus och Morgan så vi håller tummarna för dom! *hoho*

Sedan tänkte jag ju uppfylla mitt löfte om att lägga upp bilder från våran homestyling här hemma ;D

  

Här har vi darlingens ljusarrangemang! =D Vi hade det tänt igår under en film som vi gluttade på i sängen *mys* och då försvann det mesta men skapade en stearingegga som vi nu kan bygga vidare på..*hoho*
Men det är riktigt maffigt när alla är tända och rinner och mysar sig! ;D

  

Och här har vi samlat alla våra mässingsljusstakar och idag när jag kom hem hade en snäll sambo putsat upp dom med! *bortskämda jag* ;P Så nu gnistrar det massa på hyllan!
Nu är vi på jakt efter massa fler!!! *hohohohoho* ;D

Kommentarer
Postat av: Lina

Ett bra sätt att göra sig av med alla stumpar :-)

Påhittig karl du har :-P

2009-01-18 @ 21:32:14
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0