Ett nytt år..

.. blir det förändringens vind som kommer att blåsa detta år?
Vem vet, däremot känner jag att det kan bli ett omvälvande år för min del.. Känner mig ivrig att få prova nya saker, gamla saker, vanliga saker, udda saker, saker i ren allmänhet..
Känner att detta år kan bli mitt år då jag kommer tillbaka, tillbaka till verkligheten och livet som väntar på mig.. Är så mycket jag känner för att göra!
Jag vill åka på kryssning, gå på spa, ut och resa, SE saker, gå ut och dansa, gå på festival, åka skidor, åka motorcykel m.m.m.m.m.m..... Mycket har jag gjort, en del är nytt men det kliar i fingrarna att få göra en massa massa!
Såg att Takida kommer till Hultsfred och hur länge har jag inte drömt om att få sova i den lervällingen *haha* Eller att få damma av pärlan ordentligt.. Eller varför inte bara det att för en gångs skull hänga med på Banditkryssningen som jag har sagt länge nu men som ryggen har stoppat mig att genomföra.. Skidorna skriker om att få komma ut, dammas av och sträcka på sig i pudersnön (inte för att vi kanske får det i Sverige men) *host host*
Naturligtvis finns det massa extrema saker som fallskärmshoppning, bungyjump och annat liknande som jag också vill göra men det får nog bli en annan gång =P
Känns bra att ivern och lusten är tillbaka, jag brinner som aldrig förr! Förhoppningsvis inte bara för idag och även om det är borta imorgon så var det värt det! =D

På det stora hela så är det mitt år helt enkelt! =D
And IT FEEEEEEEEELS GOOOOD! na na na na NA!

Kommentarer
Postat av: Lina

Låter kul att höra din entusiasm!! :-)

2009-01-09 @ 09:27:37
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Camilla M

I like your way of thinking! Stay positive! 2009 kommer bli asgrymt!

2009-01-10 @ 15:44:56
Postat av: hannah

härliigt tjejen!

2009 är allas år! =D

2009-01-15 @ 04:00:37
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0