Hittade en bild...

.. då jag har börjat gå igenom mina bilder inför årets fotovägg ;D, från i somras då jag var hos syster yster på kräftskiva *mmm*


Tokbrun var jag iaf!!!! Är himla ovanligt för att komma från mig! Helt galet tyckte jag att det var när jag såg den och började genast längta till sommaren som kommer nu för att kunna bilda en ny bränna utan dess like! ;D
Inte gör det saken bättre då man ser Becelreklamen och dom springer på ett stort fält i bara klänningar eller all resereklam, eller för att inte tala om lillstrumpas bilder och höra om hennes upplevelser i Apu´s land!!! *suckar* Längtar till sommaren så oerhört mycket, inte heller likt mig..*hmm* Vad händer? =P
Men jag får njuta av mina raggisar och halsdukar ett litet tag till så länge! =D Är inte så pjåkigt det heller, även om man smälter ihop med sin vita halsduk just nu..*host host*

Kommentarer
Postat av: Lina

Var det du som var kräftan eller?? haha.. nej, jag kunde inte låta bli :-P

Jag vill oxå bli bruuuun. Kristin hade varit på solarieöarna igår å hade jättefin färg. Jag blir bara röd och får cancer.

2009-01-09 @ 09:22:04
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0