Homestyling!

Varken jag eller Bä-Bä är väl inte riktigt stormförtjusta över att sitta arbetslösa/sjukskrivna i Skyan som vi gör men läget är som det är och planen är att ta oss härifrån fortast möjligt, som ekonomin godkänner då förstås =P
Men för att råda bot på lite tristess så fick min karl för sig att komma med lite förslag om saker vi kan ändra på i vårat lilla hem och gårdagen bjöd på en del förändringar i både sovrum och vardagsrum! =D
Bla så åkte den onödiga och fula stereon ut från sovrummet och min före detta TV åkte upp där så att nu kan vi titta på TV i sängen utan att behöva kisa massa..*yeah* =D
Sedan så vände vi matsalsbordet och även om jag har varit emot det inan så blev det kanonbra och väldigt luftigt som också kära mutti höll med om! =D Bara en liten borrning kvar så att lampan hamnar rätt kvar *tummen upp*
Dock är mina favoriter min ljusstakssamling i sovrummet som samlades på en hylla..*ler stort* Massa ljusstakar i olika former och storlekar men alla är gammaldags mässingsljusstakar, som dock behöver putsas upp men ändå.. ;) Ser hur mysigt ut som helst och jag längtar tills jag kan tända dom alla och bara njuta! =D
Däremot kan jag njuta redan nu av en massa ljus då Bä-Bä min underbara har gjort världens mest underbara ljusskulptur i form av en massa olika ljus i olika former och storlek, men alla höga stående ljus... Dessa har han, genom att elda på änden på dom, fäst på ett guldfat vi har i sovrummet och genom detta skapat ett ljusarrangemang utan dess like! Dock är den inte riktigt klar än då den måste brinna ett tag så att det rinner och allt gosar ihop sig till en enda stor massa ;D
Ska försöka ta lite bilder på dessa underverk så att ni får se det magnifika i det som jag har lite svårt att förmedla i ord just nu! ;P
Men sammanfattningsvis och på det stora hela så blir det bara trivsammare och trivsammare här hemma och det behövs inte mycket för att göra en STOR förändring!!! *ler större än någonsin* =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0