Let´s dance!

Jaha nu har det först paret åkt ut ur Let´s dance och jag måste nog säga att det blev ganska rätt trots att jag höll mina tummar för att Kitty skulle lämna programmet, gillar inte riktigt hennes kaxiga och lite elaka attityd..*hrmpf*
Men nu är det som det är och mina favvisar är kvar!!! *wiee*
Var verkligen roligt att se hur alla hade utvecklats idag och var mer avslappnade på dansgolvet och bjöd så mycket mer på sig själva som tex Aro, Blondinbella och Höglund.. Riktigt roligt!!!
Men sensationen och det bästa ikväll, förutom Magnus glittertröja..*haha* ;P *slurp*, var ju Bagge helt klart!! Vilken fart och vilka fina ben och fötter hon hade och wow vilka lyft!!! *impad till tusen*
   
  

Sedan måste jag skänka en tanke till både Mojje och Niclas, även om jag inte är så förtjust i Wahlgrens familjen så var det strongt gjort att göra ett sånt bra jobb på så kort tid, och Jeanettes klänning har jag paxat inför den framtida auktionen! ;D *löv it*



Gosch är helt galet vilka fina klänningar det finns och själv hittar man bara B-klänningar i jämförelse! *suckar drömmande*
Se bara på den här som Maria hade på sig med massa diamanter på och i fin rosa..*vill ha*



Mysig underhållning en fredagkväll tycker jag! Go TV4! *hahaha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0