Med drömmar om nya mål!

Precis hemkommen efter en lååång dag!
Har varit full rulle med släktkalas idag och inte det kalas som kanske alla tror nu, utan bara massa besök och bara hos min sida av familjen! ;D
Började hos ena syster yster med lillen som precis fått tänder.. Under den tid vi var där sov han som en stock så efter att ha tröstat sig med massa bulle och kaka så drog vi vidare mot syster yster nummer två som hittades hemma hos mor och sjuke far.. Stackars pappi lille, sjuk som jag vet inte vad, och när pappi erkänner att han är sjuk då är det vid den nivån då massa andra redan hade lagt in sig själva för sina sjukdomar..*hmm* =P
Där stannade vi tills syster tröttnat och dragit vidare, efter maten fyllt våra magar, lite glass, en bra film som påminde om Erin Brokowich dock betydligt sämre - A civil action med våran alldeles egen Johan Travolta.. Och så naturligtvis hann vi glutta på Körslaget med där bara mina favoriter nu står inför finalen som stundar.. Önskar se Erik och Hanna i final!! *heja heja*

Men nu sitter vi hemma i Skyan och jag är sååååå trött och har sååååå ont i magen.. Måste bero på att från drygt tolv idag till nu för nån timme sen så har jag ätit både det ena och det andra.. Jädra magar vi ha som det aldrig tar stopp i och nu sitter man här med magkramper som heter duga!! *suckar* =(

Men det som slår mig och som jag vill dela med mig av är min önskan om att få komma iväg, iväg till nya destinationer, nya mål, nya upplevelser..
Syster yster ska iväg med familj och har bjudit med mor och far med..*suckar* Jobbarkompisar bokar för fullt som jag redan sagt, lillstrumpa är låååångt borta *saknar*, stjärnan är precis hemkommen ;D, Bä-Bäs vänner är ute och flaxar, har varit ute eller ska iväg snart.. Många är det som rör på sig men själv sitter man här med en ork som växer, en livslust som ökar och en nyfikenhet om vad som finns där ute som gror sig starkare för var minut som går..
Vill så gärna också få lyfta iväg, om så bara för ett tag till nåt "fånigt" ställe (charter) och bara vara för en tid eller två..*suckar drömmande*
Men jag får väl tänka att den som väntar på nåt gott den väntar aldrig för länge och läget som det är idag är ju egentligen inte så pjåkigt med just det jag sa att orken växer, livslusten ökar och nyfikenheten är starkare än aldrig förr! =D

Men jag vill ändå....*drömmer sig bort*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0