Nykär..

.. nu när man sitter och går igenom gamla bilder så minns man händelser, personer, saker som händer och känslor framförallt.. Sorg, glädje, ilska, nyfikenhet, kärlek..
Herregud det här med att vara nykär, det måste ju vara det bästa som finns, pirrar i hela kroppen, man sitter som på nålar och väntar på ett livstecken och när det väl kommer så jublar man bokstavligt talat..*hahaha* *ler åt minnen*
Har framförallt ett minne i tankarna och det är när jag var hemma hos ängeln och hade varit där i nån dag och var på väg hem och Bä-Bä ringde från nån flygplats uppåt i landet och det var första gången ängeln fick prata med honom.. Och det pirrade nerifrån tårna upp i hårfästet då jag visste att det var han och när jag fick luren i min hand, från öra till öra gick munnen..*hahaha*
Ahh vilken underbar känsla det är! *ler stort*
Har massa andra minnen också naturligtvis, som tex vår första träff en 12 timmar lång en *hihi* men det är en helt annan historia *ler hemlighetsfullt*, men detta är ett av dom starkare och största..*ler stort och lyckligt*

I dagens läge kanske det inte riktigt är nykärlek fortfarande och det kanske inte riktigt har blivit det stabila förhållande som sedan är det som kommer att åldras och hålla genom vått och torrt men det finns potential och grund och botten är det något fint och bra som vi har så det kommer, det kommer!
Även om alla upp- och nergångar kan vara tärande, jobbiga och bara skadliga, som man tycker just då, så är dom nog inte det för efter det kommer det en fas liknande nykärlek, i alla fall i mitt fall.. Ett stort rus på små rosa moln och ett leende från öra till öra!

Älskar dig mitt terroristfetto! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0