Top model...

Sitter på jobbet och jobbar för fullt, dock är det såååå himla lugnt idag.. Mejlen är avklarad, bildannonserna är under kontroll, telefonerna står tysta och jag, jag sitter och bloggar för fullt! ;D Är väl lyxigt att få blogga av sig lite på arbetstid *hahahaha*

Det jag iaf ville ta upp är mitt icke existerande tålamod vad gäller olika saker och den värsta just nu måste ju ändå vara Top Model, nya säsongen i USA, den elfte näramre bestämt!
Herregud, hela hösten har det gått repriser från säsong 1-10 och nu sänder dom säsong 11 på bästa möjliga sändningstid, middagstid! Så maten serveras i soffan framför dessa vackra flickor som blir så grymt snygga på bild! Vill också vara framför kameran, eller bakom, vilket som helst! ;D
Men mitt problem är ju min brist på tålamod, redan efter första programmet då man har fått ett hum ang vissa personer vill jag veta vem som vinner, och sedan när serien har växt på en efter några avsnitt så kliar det rejält i fingrarna så efter ett tag så sitter jag och googlar fram vinnaren för varje säsong, bara så att jag vet..*suckar* Skäms på mig!
Ska inte förstöra alla andras lycka genom att meddela vem som vinner men jag vet jag vet jag vet!! *hoho*
Många kanske tror och tycker att allt är förstört nu för mig när jag tittar, men istället så kan jag slappna av utan att oroas om vem som åker, för jag vet ordningen och kan då försöka verkligen förstå varför, för ibland fattar jag ingenting! *hmm* =P

Hoppas ni alla förresten har tittat på mitt liv som modell som jag har skrivit om innan! It was fuuuun! ;D Kanske kommer att dyka upp flera bilder i fortsättningen, vem vet! *blink blink*

Annars så översvämmas jag med ideér och inspiration om vad jag vill åstadkomma för modellbilder just nu, har känt lite torka vad gäller fotolust den senaste tiden, men bara man tar upp kameran för att fota, ja vad som helst egentligen, ett födelsedagskalas, nånting hemma, sambon, katten, nåt fotouppdrag, så bara sprutar det ut ideér ur mig efter det.. Helt galet!
Det är så mycket jag vill föreviga, speciellt nu när en tanke har börjat ta form och kontakter har börjat utnyttjas och planer börjat smidas, då kliar det verkligen i fotoögat och avtryckarfingret! *hahahaha*

Kommentarer
Postat av: Lina

Berätta mer om dina tankar och idér kring fotandet!! nyfiken :-D

2009-01-23 @ 09:18:31
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Lina

Här var det döööööött, my darling!!

2009-02-03 @ 08:18:05
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0