Uppdatering sen sist..

Hallojsen gott folk!
Har gått ett tag sen sist men nu är jag här igen för att lämna ut lite info till alla mina läsare! =)
Anledningen till att det har gått lite tid sen sist är att mycket av min lediga tid har lagts på jobbet med fotoväggen och allt vad det innebär.. Är ett nytt år och ett år har gått sen sist och massor av bilder har knäppts och detta år har det hänt mycket i livet mitt så det finns mycket att gå igenom, välja ut godbitarna, arbeta med dom och sedan till slut beställa allt för att sedan sätta igång med det jobbiga jobbet, sätta upp allt..*puh*
Men det är roligt också, att gå igenom alla bilder och minnas hur allt var i just den stunden som den bilden förevigades...*ler stort*
Hoppas att massa av er vill komma hem och titta sedan när verket är fixat och klart! ;D Välkomna er ni helt klart, finns nog en stor chans att ni dessutom finns förevigade på väggen! *hoho*

Kommentarer
Postat av: Lina

Du vet att du kan beställa 100 st bilder gratis på fujidirekt.se/gratis?

Det är väl ifs en fis i symden av alla dina 800st som ska framkallas men ändå :-D

2009-01-16 @ 16:56:03
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0