Vad har hänt?

Min "Monica" (från serien "Vänner")-image är helt som bortblåst denna grå och trista dag!!
Här försöker man städa och hoppas på att det ska göra ens dag men icke, är bara jobbigt att gå runt och göra det.. Vill bra få det gjort, känna att det är över.. för den här gången..*suckar* 
Och jag som alltid har känt mig lite stolt över att jag alltid tyckt att det är lite roligt att gå runt och städa..  Att känna hur skönt det är att få hålla på och plocka och se och lukta sig till det rena hemmet man får.. Men inte idag, nu sitter jag tom och försöker hitta på ursäkter för att slippa dammsuga! *CRAZY* =P
Tänk att man kan känna en obehagskänsla över att det inte är roligt att städa längre..*hahaha* Dock har det alltid varit min grej, har alltid mått bra av det.. Men inte idag.. =/

Kommentarer
Postat av: Lina

Fiiiiiiin bild blink blink

2009-01-18 @ 21:37:48
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0