En ny design iaf..

Inte för att det händermycket här så har jag iaf lyckats ta mig in för att ändra min design samt ändra bild så att ni ser att det inte längre är vinter, vi har lyckats återskapa bilder med färg..*hoho*, midsommar har kommit och gått och både jag och sambon försöker förnya oss vad gäller kläder, hår, viktmässigt och en massa annat..*hahaha*
Bjuder också på några bilder då jag äntligen har tömt min kamera, vilket var ett bra tag sen..*hrm*



Vackra Emelie, blir bara större och äldre för var dag som går..*gammal jag*



Lille söte Neo!



Söta Leia =D Vill ha hennes söta outfits!
Jag kommer nog inte undan med att ha en långklänning i blått med cerisa detaljer..*hrmpf* =P



Min underbara lille prins, skäms såååå himla mycket för att det här är min senaste bild på honom, närmare bestämt från den 7 mars, i år iaf..*hmm* =/
Men jag tänker mycket på honom och alla de hans nära och kära, det ska ni veta! *SAKNAR*
Han gillar min totto iaf som jag fraktade många mil åt honom, vissa delar av resan var dessutom ganska plågsamma dessvärre..*hihi* *minnen*

Annars då:
Jo, livet levs i lådor för tillfället, idag upptäckte vi att vi har haft så bråttom att vi inte hade nån riskastrull idag..*hahaha*
Men flytten stundar och jag längtar!!!
Hela veckan har dock spenderats hemma från jobb, civilisation och rationella tankar.. Jädrans förbannade kropp! Fel gick det helgen som gick, så fel det bara kunde gå och nu staplar jag mig tillbaka, sakta men säkert.. Säger bara en sak: heja sjukvården på Åland! =D
Sedan söker jag jobb jobb jobb, så om nån har nåt tips eller erbjudande så finns jag här! ;D *blink blink* Är sååå sugen på min dröm men då en av oss pluggar *pekar på sambon* så är det nog inte världens bästa läge, bra att ha nån form av kulor som regelbundet rullar in..*sss*

Lovar att försöka skärpa mig nu, ska bara ta mig upp från svackan och ryggliggandet först! Håll till godo... ;D

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej kul med en kommentar Tack ;)

Jag har köpt dessa på Fotokompaniet(visst heter det så?) på Dragarbrunnsgatan det är ett set med tre st pris 795:- tror jag det var Märke:Hoya.

2009-07-18 @ 22:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0