Mitt horoskop..

Sa denna veckan att det skulle vara en jobbig vecka, jag skulle vara stressad och ha alldeles för mycket att göra och det enda som skull fungera någorlunda var kärlekslivet för där skulle jag ändå mötas av förståelse..
Och hittills denna vecka så har det bara blivit bättre och bättre, sten efter sten har lyfts från mina axlar och jag har inte känt mig så upprymd och glad på ett bra tag, är verkligen skitglad ända in till benmärgen! =D Helt underbart!
Denna dagen har varit fullspäckad med kanske inte så roliga grejer dock är det så mycket som har blivit gjort och som har ordnat upp sig så att även om ryggen värker mer än normalt och finnen i tinningen bultar och ömmar som bara den så är jag glad som få och har lust att hoppa runt och skrika och dansa och le och skratta..
Måste nog vara galen, men i såna fall är jag det av glädje!
Men det bästa av allt är nog den sten som lyftes tidigare i veckan, närmare bestämt i tisdags så jag lyckades jobba en sex timmars dag för första gången på många många år och detta utan att det hände något negativt ryggmässigt.. Trött var ju som bara den men annars dagen efter var det inget nytt eller annorlunda som hade hänt med ryggen, humöret eller orken, en god natts sömn botade det hela! Och jag ser såååå mycket framemot fredagen då även den bjuder på en sex timmars dag!
Något som jag också kom underfund med efter denna långa dag, (för mig alltså), var det att man hinner landa på jobbet då man jobbar så här många timmar, och det gör att man hinner andas ut och koncentrera sig mera på sitt jobb och exakt vad det är man gör, man kan sätta sina uppfräschade eller nyinlärda kunskaper på test och se om det är nåt man har lärt sig efter all denna tid eller om man bara kör på utan att veta vad man gör så det är riktigt riktigt roligt att jobba nu, jag som tyckte det innan är helt lyrisk varje jobbdag nu!! *hahaha*
Sen är det också en fördel att jobba eftermiddag, är lite lugnare på kontoret då och man får ta hand om fler uppgifter då dom flesta går hem och det sätter en verkligen på prov så den här veckan och nästa kommer jag att njuta som en jag vet inte vad då jag dessa veckor jobbar eftermiddag och har en del sex timmars pass inbokade! Sedan är det upp till bevis hur det fungerar med bara sex timmars pass och hur det fungerar att starta från morgonkvisten! *gulp*
Men det blir en senare fråga, nu ska jag gå och le vidare! =DDD

Kommentarer
Postat av: Lina

Måste känna skönt också att komma hemifråm och verkligen känna sig behövd och att man gör nytta!!

Jag tycker du är skit duktig!! plus att man värdesätter tiden hemma mycket mer. med den man älskar å så ler

ses om "några" timmar ler stoooort

2009-03-06 @ 13:21:39
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0