Sol sol strålande sol!

Kom på att man kanske borde uppdatera lite om läget som råder just nu..
Onsdag är det idag, mitten på arbetsveckan och min lediga dag! =D 
Den har tillbringats med att tvätta, tvätta, tvätta..*puh* Städandet slapp jag för en gångs skull då jag har en väldigt omtänksam sambo som gjorde det åt mig denna gång! *ler stort* TACK!
Annars så har nog ingen i detta avlånga land undgått att märka att solen har skinit från en klarblå himmel precis hela dagen och plusgraderna har med massa marginal segrat över dom bittra minusgraderna.. 
Föreningens utemöbler har kånkats ut och det har sopats upp grus så att man slipper få in detta åbäke till skapelse.. Speciellt vanskligt kan det ju bli då man precis har fått det städat.. ;P Men nu kan vi iaf sitta ute och lapa sol utanför våra lägenheter, för dom som känner för det vill säga! ;D
Och jag, vad hade jag då planerat för denna dag..*hmm* Ja en hel del vill jag säga, naturligtvis tvättningen, sedan skulle jag försöka läsa ut min "män som hatar kvinnor" som jag egentligen aldrig velat lägga ner till att börja med men som jag nu har nått dom sista 30 sidorna, lite sorgligt kan det kännas, tur att det finns två hela böcker till! *hoho*
Och naturligtvis som dom flesta andra idag så hade jag planerat en långpromenad.. Jag hade sett framemot den sååå mycket, skulle bli så härligt, ville bara få undan den attans tvätten först.. 
Men icke sa nicke! Istället blev det fotovägg, mera bok, och sedan en evig väntan på folk som inte kan komma när dom säger att dom ska komma vilket gör att inget går att planera..*suckar* (Men det är lugnt mutti, du är förlåten, speciellt nu efter att ha sett vad dom dumma människorna har gjort mot dig idag..*stackare*)
Och nu sitter jag här, lite hungrig, borde ta itu med maten men har mest ångest över att det knappt går att titta ut genom mina skitiga fönster och jag vet inte om jag känner för att gå ut längre..*hmm* Känner för att göra nåt men jag vet inte vad..*hmm*
Ja ja vi får väl se vad kvällen har att erbjuda, dock inget på TV har jag konstaterat..*hrmpf* 
Kanske blir en kvällspromenix om lusten får för sig att falla på igen..*hmm* =P

Kommentarer
Postat av: Lina

Visst var boken bra?=) Den msåte vi prata om sen!!

Sorry att jag var så off när du ringde.. är så stressad över bakningen :-/

2009-03-18 @ 20:57:29
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Lina

Gör tävlingen du oxå!!! Du får väl oxå mail från H&M? DO IT!!!! :-)

2009-03-19 @ 11:54:56
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0