Underbar lördag!

I dag känns allt mycket mycket bättre! Det är en uuuuunderbar dag ute och jag ska ut och gå i det vackra vädret! =D
Och tack vare underbara sambon igår så lyckades jag packa ner mina funderingar och oroligheter i mitt bagage igår så nuu känns det som om nu är jag redo att se framåt igen och ta nya tag! =D *skönt*
Igår så hade min kära med sig en överraskning hem vilket visade sig vara mina favvisar: ostbågar!!!!! Sen hade han naturligtvis en extra påsar med sina favvisar, extra crunchy ostbågar med chilismak! *hihi* Och för att festa till det riktigt ordentligt avnjöt vi detta med ostdip, bara för att få ÄNNU mer ost ost ost och 2,25 cider *hahahahha* Vilken fest det blev!
Massa mys blev det i soffan, först framför en riktigt "taky" film, en collegesak som var såååå förutsägbar..*hahaha* Och sedan melodifestivalen då, japp jag som hatar alla deltävlingar och tycker att melodifestivalen verkligen har gått ur tiden tittade på en delfinal..*hihi* Vad gör man inte för husfriden? =P
Sedan så skulle vi kolla på Lock stock and two smoking barrels i sängen men redan efter en halvtimme sov vi gott! *snark*

Och nu är det en ny dag och idag vankas stooooorhandling! *suckar* Alltid lika jobbigt tycker jag då det alltid kostar så jädrans mycket..*morr* Så idag blir det mycket suckanden och grymtningar från Bä-Bä och jag som speedar igenom hela affären bara så att jag kan få komma hem så fort som det bara går..*hhahhah* Är en fröjd att gå och handla.. =P

Och så vill jag bjuda på lite glädje, solsken och skratt till alla mina läsare och alla som känner att dom vill ha och behöver det genom två av alla bilder som har blivit knäppta på senaste tiden!
Först ut har vi min lilla raring, den minsta i ledet, som nu har börjat gå för fullt, tänderna ploppar ut i rasande fart och hela dagen lång går han runt med ett stort leende på läpparna! =DD



Och sedan den underbaraste blomman av dom alla: solrosen!
Denna är faktiskt från alla hjärtans dag då min kära sambo hade specielbeställt 6 st stora, fina solrosor till mig!
Var ju itne säsong för dom, därav beställningen och bara för att man inte kan ta in så få av en sort så hade dom tagit in några extra så vem vet, det kanske finns nån annan som också blev löjligt lycklig precis som jag blev! ;D



Blir man inte glad??!!?? En extra glädjechock förutom solen som skiner utanför fönstret!

Nej nu kallar kylan, snön och den underbara solen på mig!

Hej hopp så länge! =D Ha en mysig dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0