Folk funderar..

.. vart min blogg har tagit vägen..
Och ja ni jag vet inte riktigt var den har tagit vägen.. Vet inte om jag har skrivkramp eller om jag bara har ett väldigt händelselöst liv just nu men bloggen är tyvärr inte den sak jag prioriterar..
Utan istället försöker jag att komma i balans och falla in i den rytm jag behöver falla in i för att få ordning på vardagen i Bålsta och allt vad det innebär: pendlartid, hemmet i sig, mig själv, sambon, alla nya möjligheter till saker att göra, människor att träffa osv, träning, mm..
Än så länge kämpar jag med pendlingen =/ Dock har vi kommit i ordning ordentligt, riktigt hemtrevligt och mysigt har vi, båda två är lika mycket återspeglade i varje vrå man kan se.. Dessutom försöker jag komma igång med träningen för även om jag har anpassningssvårigheter så står inte tiden stilla och kroppen den behöver fortfarande träning för att må bra..
Så det är det som händer i mitt liv..
Vaknar, pendlar en och en halv timme, jobbar 100%, pendlar en och en halv timme, beroende på när jag slutar så försöker jag fylla kvällarna med olika saker som behövs för att man ska må bra!
Jag hoppas att jag i framtiden även kan få plats med andra saker som tex mitt bloggande samt fotograferingen då avknäpparfingret börjar rycka lite varje gång jag kommer ut, för det är nu jag brukar vakna till liv, då tjocktröjorna och halsdukarna får packas upp, kylan och blåsten kommer, mörkret och regnet knackar på fönstret och naturen vaknar till liv med all dess färgprakt..*ler stort*
Hoppas att ni har överseende med mig och troget hänger kvar, så ska ni nog se att den som väntar på nåt gott... ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Välkommen hit på en helt underbar fotohelg nån gång i höst!

2009-09-11 @ 14:46:36
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0