Vad är det för dag idag?

Idag är det verkligen fredag i min värld, sitter och räknar ner timmarna för helgen som komma skall..*hrm*
Hur ska det gå imorgon då när klockan ringer 05.30 och meddelar att det är dags att gå upp, eller då jag ska ta mig igenom en verklig fredag = superlugnt!
Ja det är frågan det, men det ska nog gå bra, kommer nog på det så småningom idag, antagligen då jag kommer hem, att det är en ny arbetsdag imorgon..
Kan ju i och för sig vara trevligt att få uppleva fredagskänslan igen över att få sitta och invänta utstämplingsklockslaget och fundera över helgens alla aktiviteter som ska göras! ;D

Veckorna går så fort, är nog det som gör att jag inte riktigt hänger med och blir lite dagblind..*hmm*
Kommer ihåg då man var liten, tror att min tid gick långsammare då, det var ju bra ofta man tyckte att dagarna bara släpade sig fram, skolan tog ALDRIG slut, sommarlovet kom ju ALDRIG, osv.. Men nu skenar veckorna så snabbt så snabbt så man hinner knappt med, kommer knappt ihåg vad man gör om dagarna bara för att dom rusar så..
Men nu står man här, det är torsdag idag och den här veckan har varit ganska fullspäckad med besök hittan och dittan, massage som inte blev massage (får se framemot det en annan dag ;P), promenader, kvalitetstid, mm.. Och ändå är det en dag kvar, och så hela helgen framför en!
I helgen har vi dock inte planerat så mycket, ett biobesök på den efterlängtade "Flickan som lekte med elden", har längtat ihjäl mig! Sedan ska man skämmas bort med att sambon tvättar och så ska jag försöka få lite egentid i form av lite fotande! Får se hur det går med den saken *iiii* Ser framemot det! Har stooora planer, massa idéer, hoppas bara att väder och vind är med mig då det gäller! Jag meddelar er hur det går.. ;) Men ett tips är att hålla ögonen öppna i slutet av den stundande helgen! *blink blink*

Kommentarer
Postat av: Veronica

Välkommen tillbaka.....

Tack för inlägget, det värmde.

Hälsa Pontus

2009-09-19 @ 15:26:54
URL: http://veronicaonline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0