2 år idag!

Idag är dagen som jag och Bä-Bä firar våra 2 år ihop, våra 730 dagar som tillsammans med varandra.
Blir nog inget superfirande just ikväll utan vi sparar krutet till nästa helg då kosan kanske styr sig mot Storbritannien och Londons mångkulturella gator över en långweekend! ;D Vi får se, men fira ska vi göra iaf!
Och nu kanske man ska skriva en lång kärleksförklaring till drummlen därhemma men han vet vad han har mig och jag vet var jag har honom och även om det går upp och ner och svackor kommer och går så älskar jag honom mest av allt ändå, varför annars fortsätta dela räkningar, storhandla under massa suckar över att maten har blivit så dyr, hitta på saker med varandra, med andra, med inga, att bo under samma tak, äta, leva, mysa, andas och bara vara.. 
Nej vet ni vad, dessa 2 år har varit hysteriska med massa skratt och massa tårar, hinder som vi har klarat att kravla oss över och en massa massa pussar och ännu mer kärlek och jag ser framemot dom kommande 60 åren! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0