Att fota eller inte fota, det är frågan..

Jaha så idag fick man chansen, solen lyser från en klarblå himmel och drömbuketten har nu gjort sitt..
Så därför bestämdes det att inspirationen att få fota buketten i solen skulle infrias!
Så vi packar in i bilen, Bä-Bä vet ett bra ställe, vi åker dit, pulsar fram i midjehög snö och placerar rosorna vackert på orörd gnistrande snö.. Kan det bli fel? =)
Ja det kan det, oerhört fel!
Till att börja med hade jag helt fel kläder och blev blöt och kall direkt, vilket gjorde att allmäntillståndet rasade superfort rakt ner, så egentligen var väl det det första felet jag gjorde, gick ut, dåligt klädd, då man fortfarande är sjuk..*hmm* =/
Sedan så såg att kameran hade dåligt med batteri vilket gjorde att stressen infann sig ganska så kvickt..
Efter 100 bilder tagna tyckte jag att det räckte, var väl inte supernöjd men nöjdare än när jag såg resultatet var jag definitivt..
Jag har verkligen tappat gnistan totalt, vet inte alls vad som är en bra bild längre, allt blir bara fel fel fel och det där "wow:et" man suktar efter över en av ens bilder det kommer inte längre..
Visst man kanske ska fota lite mer, ut och öva, men vad är poängen med det dyker då upp i huvudet, vad är det som säger att det blir bra då?
Jag har såååå mycket bilder i huvudet, rosbilden är inte knäppt på långe vägar, inte den jag ville få till, men jag vet inte vad jag ska göra.. Har hel tappat gnistan känns det som..
Påminner lite om det som jag skrev om förut ang att shoppa kläder och att jag inte vet vad jag tycker om längre.. Kanske hör ihop med det här, kanske håller på att förändras, mogna, växa, inte vet jag, men jag vet inte vad jag ska göra för att få till MIN bild, DEN DÄR bilden som man har i huvudet! *suck*
Vet inte alls vad jag ska göra nu.. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0