Ros-foto-session!

 

Det här är nog min favrit av alla jag fotade på rosorna, den här tog jag i bilen på väg till fotostället då jag skulle kontrollera inställningarna! *haha* Blev ett lyckat skärpedjup och så ljuset bakom som lös upp, blev en härlig känsla tyckte jag i bilden! =)

 

 

Vi kastade lite snö med tanke på att usprungsbilden jag hade i huvudet var när det snöade och resultatet blev antingen som denna bild, lite för lite så att det knappt syns, (de syns om ni försöker hitta typ dom 5 vita fläckar som finns i bilden, haha).

 

 

Eller så blev det liknande den här bilden, typ en snöstorm, haha! Nog för att den här bilden kanske har en liten charm i sig den med men det blev inte riktigt som det var tänkt ibland! ;)

 

 

Bilden med det "lilla trädet", den enda bilden som sambon tyckte var fin på lilla LCD-skärmen på kameran!

 

 

Efter allt snökastande och omflyttande i snön så hade rosorna samlat på sig lite snökristaller här och var =)

 

 

Mannen som gjorde allt möjligt, både genom gåvan till mig samt fotandet idag genom att köra och pulsa runt för att flytta rosor, kasta snö och bara allmänt ställa upp för mig!

Så även om nu fotandet inte blev så bra idag så kanske man inte ska ge upp, gud vad jag växlar från inlägg till inlägg, haha!

Men jag insåg faktiskt då jag verkligen kollade på bilderna och lekte runt lite att det kanske inte är så pjåkigt ändå, det är långt ifrån dit jag vill komma men jag har iaf tagit mig ut och fotat lite, alltså kommit ett steg närmare, detta trots att man var sjuk!
Kanske gäller att göra som Bä-Bä sa, ut och fota mera! Han är nog inte så dum, som jag tyckte då, ändå! ;P


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad fina bilder!

2010-03-21 @ 13:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0