Till C från Amy via tant Eva!

Bara för att jag blev på ganska bra humör tack vare att få blogga av sig lite, gråta lite ensam hemma i sängen bland alla gosedjur som ALLTID står på min sida samt verkligen gå igenom bilderna och få leka med dom vilket är det bästa av allt, så blev jag sugen på att visa lite mer bilder som jag har kommit ut och skapat här i vinter, närmare bestämt på Amy, den sötaste hunden som finns tror, iaf en av dom, jag är ju en sucker för dom lurviga små djuren! ;D
Amy hör hemma hos tant C och farbror J och det var dagen efter pokerkvällen som jag och C tog en promenad på isen här i Bållan! Supermysig dag tills isen knakade lite fööör hotfullt! Hahahhaha! =P
Men här kommer iaf lite bilder på lurvdjuret!! =DDD *lövar*



Sitt fint! Mycket intressant när människan har en stor svart mojäng i fejjan! Hahah! =)



Älskade matte! Tycker att den här bilden har en skön känsla trots koppel och hand, för Amy lägger verkligen upp sin tass mot mattes för att matte ska stanna där och så blundar hon och slickar på handen, det är äkta kärlek det! =D



Det här är min absoluta favvo! Superfina pigga ögon och öron, vinkelivink med tassen och så har hon precis satt ner den andra tassan så att snön står åt alla håll och kanter, inte ens kopplet stör!
Ibland har man fingerfärdigheten i avtryckarfingret så att man är där precis DÅ! ;D



En motljus och en "medljus", fina färger i den med medjus tycker jag! Älskar vintern och allt vad den kan skapa med häftiga ljus och effekter!



Detta var den allra första bilden jag tog sedan mitt jätteuppehåll! Blev ganska nöjd med resultatet av min lilla snöbjörn! ;P

Uppdatering såhär i efterhand då jag förhandsgranskar inlägget: borde nog ta bort kopplet på många av bilderna, iaf på den sista definitivt! Men man lär sig av sina misstag och det kommer fler gånger, lovar att göra det nästa gång, hahaha! ;P

Kommentarer
Postat av: Lina

Jättefina kort :-D

Jag känner verkligen igen mig i dina tankar ang fotograferingen. Går livet ut på att bara slö knäppa lite då och då? Nej, då kan det fan va! Jag vill kunna leva livet med kameran fullt ut. Hitta inspiration i allt, som förr om åren. Då kunde fan en bajs inspirera en.

Saknar dig! Saknar oss!

pöss

2010-02-08 @ 16:28:16
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jättefina bilder på jättefin tjej!!! Har både hennes syster(som är väldigt lik Amy) och mamma här hemma hos mig. Och visst är rasen helt underbar? :D

Mvh Madeleine

2010-02-09 @ 10:33:04
URL: http://www.freewebs.com/eurasiergirls/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0