Energi till tusen!

I går efter mycket om och men kom jag äntligen iväg och fick träna, är verkligen inne i en period då jag bara vill träna, träna, träna.. Är tvungen att hålla igen mig själv för att inte gå dit varje dag, och det skulle nog inte sluta lyckligt.. =P
Men igår var det iaf dags och för tredje gången var det dags att öka! Och herregud vad härligt det var, nu har jag verkligen kommit till en nivå där jag känner att kroppen får arbeta till tusen men på ett bra sätt, den klarar det! Och det är så härligt att idag sitta här med träningsvärk, en känsla jag verkligen inte har haft på länge! *happy happy happy* =D
Och nu längtar jag tillbaka! Funderar på att slänga in en tredje dag till mina ordinarie två dagar i veckan och få se hur det går, måste dock bara hitta tiden och platsen, för just nu är det löst så att jag plockar ut mina kompdagar i timmar och dom tar ju slut till slut..*hmm* Får fundera på den!
Men när jag kom hem igår iaf så hade jag en sån energi och den är kvar lite grann idag med och kroppen är pigg och glad, har tex inte haft ont i mitt problemområde: skuldrorna, på jättelänge nu! =D Shit vad bra det känns! Är så himla glad!
Hoppas bara att allting hänger kvar nu så att jag inte går ner i en motivationssvacka, men jag litar på mig själv, den här känslan vill jag verkligen inte mista! Yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0