Mål för 2010!

1. Måste skaffa ett nytt jobb så därför har jag som mål att innan månaden är slut så ska jag har skrivit i ordning ett killer CV med tillhörande personligt brev, har hittat artikeltips på hur man skriver och jag letar upp roliga jobbannonser och letar andra ställen som man kan tänkas vakna upp och gå till var dag och så sen ska jag banne mig se till att få napp nånstans.
Om nån har några andra tips om vad man ska tänka på så tar jag gärna några visdomens ord!

2. Träningen ska ge mer resultat i form av en starkare och uthålligare kropp, inte så grymt stora svackor som kan hamna i nu och framförallt ett slut på alla nya grejer i form av huvudvärk och liknande.

3. Jag ska klara och riktigt njuta av den planerade semester som komma skall.

4. Jag ska återuppta, damma av och väcka upp min kamera från det mörker den har levt i en längre tid och se till att ta minst 3 grymma bilder i år! (Hihi, gäller att sikta lågt så att man blir positivt överraskad när alla bilder kommer att bli grrrrymma, hahahaha).
Sedan ska jag försöka få igång min efterlängtade hemsida också!

5. Jag ska banne mig utöka dygnets ynka 24 timmar så att jag får tid och plats för mina nära och kära. Om jag inte lyckas med att förlänga dygnet så att jag hinner åka land och rike runt så ska jag banne mig låta telefonen gå varm, så jag slipper ordna "blind-dates" för ängeln samt höra att jag är stram av tantalantan! =P

6. Sen ska jag hitta mig själv igen, så att jag slipper undra vad jag gillar då jag kliver in i en klädbutik nu när man äntligen har pengar att shoppa plenty mucho kläder för! Morr!
Samt så att jag själv slipper känna irritation och ilska mer än vad jag känner glädje och lycka och att jag då också blir en sjujädrans trevlig person att umgås med! ;D *blink blink*

Vad tror ni, kommer jag att lyckas?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ofcourse!!! Raka rör! påt ba! kan inte gå mer än snett ;-P

2010-01-12 @ 15:40:35
Postat av: Veronica

Hej och god fortsättning på det nya året.

Jag tycker verkligen du ska ta och damma av D40:in, det är din förtjänst att jag köpte en större kamera och började fota på allvar inte bara dom "vanliga" familjebilderna man tar.(Även om det blir mycket sånt) Saknar dina bilder. Bloggen ska vi inte prata om den är alltid kul att följa men det händer inte mycket där inte. Jobb önskar jag att du hittar likaså dig själv. (Skulle jag också behöva göra) Det är klart att du fixar det. Om inte tidigare så träffas vi väl i maj får jag hoppas, då ska vi prata foto och du kommer säkert att lära mig mer knep och trix.

Ha det gott i kylan hälsa Pontus

Kram

2010-01-13 @ 16:20:42
URL: http://veronicaonline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0