Resultatet av helgens fotande!

Typ... NADA!
Blidde inge fotande alls, utan det blev promenad med vänner, mumsig middag, massa mys och en galet kul pulkadag med älskade lillprinsen som efter lite tid upptäckte att: hey, den där tantalantan känner jag nog igen! Då smälte hjärtat på mig och vägen hem kantades av ett stort stort leende på läpparna! Och det har sagts förr och jag säger det igen: det får verkligen INTE dröja sååå lång tid tills nästa gång jag återser mitt Norrtan pack! Hehe! ;P
Men fotandet då, hur ska vi göra med detta.. Hmm! Ja nu sitter jag ju här på jobbet hela dagarna, utan en möjlighet att hinna kuta ut på mina 36 minuters lunch eller innan då mörkret fortfarande envist hänger sig kvar, eller efter då det har tagit över igen..*suckar*
Ja det blir ju en till helg om några dagar, inget inbokat än så länge, men suget efter att glutta på Stieg Larson eller Snabba cash är ju också något som man borde beakta och frågan är ju var man vaknar på lördags morgonen! ;D
Denna vecka har börjat på ett alltför kaotiskt sätt för att jag ska våga spekulera i hur veckoslutet och helgen ser ut! *puh*
Ja ja har i och för sig lite idéer på hemma-studio-fotografering där resultatet ska hamna på en av våra väggar, min tanke: hallen då den behöver piffas upp lite, men det är något som får utvisa sig, måste först komma på hur jag ska kunna få ihop en ljuslåda samt kunna bygga upp ett stabilt och bra litet "studiorum" där jag ska fota det jag har tänkt mig att fota. Behöver inte vara större än storleken av några A3 papper, kruxet blir dock att få allt stabilt och bra ljusmässigt. Får nog rådfråga min händige byggingenjör där hemma! ;D Om inte nån annan har nåt clevert litet tips? ;)
Annars får jag väl (läs: är tvungen) jobba med mor och fars skapelse till deras husbil som dom beställt för ett tag sen..*host host*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0