Uppdatering: foto!

Nu har jag äntligen tömt kameran där hemma! Så nu är alla minneskort tomma och redo för nya äventyr! ;P
På minneskorten hittade jag bilder från juli -09 då vi tog en semester på fyra dagar och hälsade på mamma och pappa i Nora, haha!
Är supersugen att lägga ut en massa bilder, om inte för er skull så för min skull och definitvt för bloggens skull att den behöver piffas upp med lite bilder och liknande, hehe! ;D Men att lägga upp bilder från i somras kanske inte är världens roligaste.. =P
Men jag har iaf tagit mig ett steg närmare att få lite användning av mitt åbäke, har ju som sagt iaf packat upp den och satt på den!
Kanske tar fram den imorgon då världens gulligaste kommer på besök! Det är Pontus guddotter med familj som kommer och hälsar på. Och ett mer bedårande barn får man leta efter, ja förutom mina raringar då naturligtvis! ;D Hon är sååå söt och lillgammal på nåt sätt, har så roliga saker för sig och säger så lustiga grejer. Man riktigt smälter när man är med henne, och med lillasyster! =)
Så då kanske man får dra fram kameran, speciellt nu när man säkert har gjort folk nyfikna på vilka dessa töser är! ;P
Däremot är det så obekvämt att fota nuförtiden, känner att jag är i vägen med min kamera som blixtrar och har sig, känner mig lite som ett störande moment.. Kan inte vara kul att ha en kamera uppkörd i ansiktet hela tiden.. Så har jag börjat tänka då det gäller mitt fotande och det stör mig lite, jag menar det är ju som också Bä-Bä sa, jag älskar att fota coh folk vet om det så varför inte då utnyttja varje tillfälle som ges att föreviga ett ögonblick eller två. För folk blir glada, det vet jag!
Blir nog lättare efter att man har tagit första bilden efter denna torka! *hoppas det iaf...*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0