BabiEs, babieS, BabiEs, bAbies

Välkommen till världen efterlängtade lilla TILDA!
Och grattis till dom extremt stolta, men garanterat trötta :P, föräldrarna!



Grattis också till ett annat par blivande föräldrar! Ni vet vilka ni är ;)
JAG vet att det ligger och bakas en liten tös därinne, trots att ni ännu inte vet det :P, 
och jag längtar redan och ser framemot till hennes nedkomst! :D



Världen svämmar över av kärlek och nya små liv som blir till och kommer till världen, it´s a lovely feeling! :D Happy!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Heeeeeeeej

Jag fick en liten pentax för ca tre år sedan som är vattentät. Det blir ganska häftigt med undervattensbilder och det är väl vad jag använder den till. En sån där liten stoppa-i-fickan-kamera. Skulle aldrig våga stoppa i min nikon fast den har vattentät påse.

Trevlig midsommar du med:)

2010-06-24 @ 13:00:10
URL: http://veronicazander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0