Dan före midsommar(dan)afton!

Har precis avslutat en myskväll med inne-picknick med tacos, inte världens lättaste men vad gör man inte, hihi!

Sedan efter en snabbvisit hem till svärmuther och svärfather så ordnade vi ihop en lyxefterrätt innehållandes:
- Halv liter glas per person, gammaldags vanilj är att föredra, ÄKTA!
- En halv liter jordgubbar, vi tog dom belgiska, lite mindre men ack så goda, och billigare än dom svenska (dom svenska går på 60:-/litern och dom belgiska 40:-/litern :O )
- En halv honungsmelon skuren i små tärningar
- Samt två och en halv passionsfrukt urgröpad över glassen
Låt smälta ett litet tag och njut! Riktigt somrigt och smakerna gifter sig perfekt!
Passar "underbart" till en vampyrfilm som "Daybreakers".. Dock är filmen inget jag kommer att köra i repris igen! Huah, inge vidare!

Vet egentligen inte varför jag och Bä-Bä har sån otur vad gäller filmer, alltid är det nå sunk eller så är det nå fel på dom bra så att slutet försvinner eller det hackar eller liknande.. Hmm!

Ja så imorgon är det då midsommar!
Är inte taggad till tusen, dock ser jag framemot allt mys som kommer att bli, rose, sol (förhoppningsvis, följer fortfarande väderleksrapporterna slaviskt och det ser så mörkt ut, dock verkar vi inte FRYSA ihjäl iaf, däremot kanske vi regnar bort, hrm!), god mat, sällskap och massa fotning hoppas jag på! ;)

Appropå fotning så tänkte jag bjuda på resten av bilderna som jag lovat redan, så varför inte passa på nu när jag är lika trött som igår, haha! ;D





Dessa två är nog två av mina absoluta favvisar från photoshooten! :D



Singö!
Bara en liten stund efter the arrival så satt vi där med rosé, tapas, i våra solstolar, först i bekväma reskläder, efter ett tag i bikinisar! Hihi! ;)
Och liiite hann vi få i oss innan A hann glufsa i sig fetan, salamin samt den lufttorkade skinkan, haha!
Stackarn vad dåligt hon mådde sen! Pluttan!



Och här har ni underverket! Efter tapas, INNAN illamående! Hihi! :)



More of the beautiful Singö! :D



Detta är resultatet som blir då kameran lämnas över i C:s händer!
Finns "miljoner" till, hihi! Lövely! :D



Men jag fick till några jag med!
Så Slitz here I come! ;D



Klött.... :)



Om jag bara kunde få med doften från dessa underbara små nattvarelser!
Nattviler heter dom visst och dom doftar helt underbart, men bara på kvällskvistarna.
Sniffade nog ihjäl mig då vi var ute på en kvällsrunda! ;)



Frukost morgonen efter, tasted delightful!

Avrundades och förbrändes sedan med en liten foto-excursion för att fota lite vattendroppar som bildats på all växtlighet under natten..



Detta är en bild av många olika, men jag tyckte att denna passade dagen till ära!

GLAD MIDSOMMAR! :D

Kommentarer
Postat av: emelie :D

jag älskar dina bilder! <3

2010-06-25 @ 15:47:22
URL: http://eempiis.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej

Jag måste uppdatera mig lite. Var hittade du reflexskärmen? Kommer inte ihåg.

Hur är det annars? Semester eller?

Mycket fina bilder. Själv får jag inte till det blir tokig snart. Vill men det funkar bara inte.

2010-07-08 @ 21:39:25
URL: http://veronicazander.se
Postat av: emelie :D

hej gumman.

jag har hört vad som har hänt o allt. men du vet att jag alltid finns. kanske låter helt jävla fuckup. men jag finns verkligen för dig! du är som min syster, även fast du är min moster men ändå :)

jag älskar dig eva. de vet du. nu när jag har mope kan ajg komma hem till dig om du vill ha mitt stöd. puss o kram. saknar dig otroligt! <3

2010-08-01 @ 15:41:00
URL: http://eempiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0