Sneak-peak!

Jag vet att det finns people out there som kanske väntar på lite bilder från the BIG photoshoot och kanske lite Singö..
Och bilder, det finns det, massor visade det sig nu när jag äntligen lyckats tömma kameran (hittade min kabel för ynka 200:- :D, enda nackdelen är att den är alldeles för kort vilket gör att det blir en smärre ommöblering på skrivbordet då det är dags att tömma kameran, haha!)
Och jag vill verkligen visa er alla mina alster och få skriva av mig lite om denna svarta vecka som har ägt rum, nej det stannade inte vid måndagen, suck!
Men klockan tickar på och nu efter att själv ha berömt mina alster, hihi!, så är jag tokigt trött, speciellt efter att ha varit till Uppsala och tillbaka bara för att få en sax genomkörd i håret för inte så ynka några hundralappar, suckar ännu mer! Dock så är det värt det, lite ompysslingstid inne i shamponeringsrummet samt massa skvaller och för att inte säga den utflykt man får, nästan 4 timmar på bussen! Woho! ;P
Eftersom mitt skrivarflyt hittills har inträffat på jobbet så kanske även morgondagen bjuder på lite flyt, vem vet ;)

Bjuder än så länge på ett litet axplock av bilder! ;) Enjoy! (Kommentera gärna, alltid bra med ris och ros! :) )







Alla utom mittenbilden är från min photoshoot i Bållans djuuupa skogar!
Mittenbilden föreställer underbara Singö by sunset! :D

Har försökt skriva nåt passande poetiskt ett par gånger nu sen jag slängde upp bilderna och då speciellt till just Singö-bilden. Jag älskar verkligen såna där platser, det finns så mycket ro och frid där. Måsar som skriar, vatten som kluckar och vågor som väller in över strand, över klippor, mot båtar, frisk havsdoft, solen som steker, solvarma tallar och dess skogslika doft, solstolar som vätter mot havet där man kan ligga timme efter timme och bara vara..
Jag försökte som sagt skriva nåt fint till bilden som ett extra ord till dom tusen den redan säger, men det är ju som ordspråket säger: en bild säger mer än tusen ord.. Så jag låter den tala för sig själv! :)



Bjuder också på dessa två ögonstenar som ledde till så mycket skratt så att svetten rann från både panna, rygg och mellan pattsen, haha!
Det är dunderfotograferna som ska försöka få till en cool bild på oss själva, dels som lite promotion, hihi!, men också för att det är vi helt enkelt!
Men som ni ser på bild ett så missuppfattade vi, främst jag, att ansiktet faktiskt SKA synas, haha! Och efter det hade jag noll koll på var blixt, kameror och vi själva var nånstans, så den fina ramen samt den fina bilden på oss blev lite "skev"! Haha!

Men den är ändå ett minne för livet! :D

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jaaaaaaaa..........

Lite bilder va kul. Fantastisk solnedgång. Jag har ju alla möjligheter att få till en sån ute vid stugan vid havet men inte då, det blir inte så där braiga bilder. Ska bli kul att få se fortsättningen på er tripp.



Spegelbilden....smygreklam för Nikon eller???Hihi

Kram

2010-06-24 @ 00:50:04
URL: http://veronicazander.se
Postat av: Lina

Jättefina!!! :-)

gillade den svartvita med ormbunken.. eller vad det nu var.. he he

pöss

2010-06-24 @ 08:27:58
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0