Så liten, så liten..

Hade så mycket att skriva när jag nyss var ute på promenad, hade så mycket att berätta igår då det var dags att sova, hade så mycket att bara få ut igår kväll..
Men nu när jag sitter här, redo att skriva och bara få bort allt, rensa mig själv, då är det bara tomt. Det enda som finns är en huvudvärk utan dess like, en snustorr min som längtar efter kallt vatten, samt en ömmande kropp som längtar efter ett mjukt underlag att få vila mot...
Är det här dagen då resten av mitt liv börjar eller är det här dagen som bara är som alla andra dagar?
Det blir vad man gör det till men jag vet inte vad jag vill göra den till..*hmm*
Har iaf bjudit på mig själv idag, vågat, varit stolt, lett, hittat motivation och uträttat bra saker. Den här dagen kanske har gjort sitt ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie<3

Hej älskade moster!

idag fyller jag år :D

dt tkr jag att du ska skriva ner på din blogg (a) hahaha! jag saknar dig, får träffa dig idag!!! OOOYYEEESSS! längtar till jag får träffa dig älsklingen! saknar dig, men ses om några h :) puss :* älskar dig. <333

2010-03-28 @ 11:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0