A walk down memory lane..

Sitter och går igenom bilder sen i somras, jo då kameran var med, men den användes, bilder laddades över och sen var det bra med det :P
Men nu tar jag mig tiden och går igenom dom.. (Allt för att slippa göra det jag egentligen BORDE göra, haha!)
Och shit vilken sommar! Den var inte dålig eller jobbig eller så bara väldigt väldigt fullproppad med grejer, även om jag inte har allt på bild så har jag minnen som dyker upp då jag kollar igenom allt..
Är nog ganska tillfreds med mig och mitt liv just nu, det är lång väg att gå innan vi når målet men målet känns inte ouppnåeligt iaf! Känns lugnande och skönt.. :) Vet att allt kommer att bli bra, för mig och i mitt liv, vet att allt kommer att ordna sig, för mig och mitt liv..
Och jag vet att sommaren finns att tacka för det och alla som fanns där precis HELA tiden oavsett tid på dygnet!
Är glad och lyckligt lottad för det jag har :D Gullisar!
Fyllde ju the big 25 den här sommaren och då hade pappi varit i farten med bowling, bad, promenad, familjesamling på hög nivå och så kräftor! :D
Och utan min familj skulle jag inte sitta här idag! (Vilket är ganska självklart egentligen ;P)
Ägnar därför detta inlägg åt min familj! Löv ya all my preeeeeeciousssss! ;D



Pappi och Mammi! :D (Nej, mamma jag tänker inte ta bort bilden och nej, du ser inte hemsk ut :P)



Mina två systrar ystrar! :D (Och eftersom prinsessan L hoppas på att moster snart tröttnar på sin kamera och dyker upp så fort den kommer fram så finns hon med på dom flesta bilder, måste ju hålla koll liksom! Haha! ;P)



Man möter nån i livet och fattar tycke för denna och om allt går som det ska så gifter man sig och skaffar familj, det har båda mina systrar ystrar gjort! :)



Fyra av fem små nya tillskott! Eller ja nu börjar dom bli gamla, hmm.. :P
Matchar gör dom med, upptäckte jag nu, hihi! Det är väl genetiskt helt enkelt, great minds think a like! :D



Alltså blir man annat än glad av dessa bilder! :D
Bus i vagnen med den yngsta i familjen! Underbart!



Vi gillar att samlas tillsammans...

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: emelie :D

men hur jag såg ut! ta booooooort..

& alla samlas runt min gamla mobil, mohahahha!

man är kändis :)

puss på dig. <3

2010-10-23 @ 13:48:06
URL: http://eempiis.blogg.se/
Postat av: mamma

tack för det du skriver och bilderna jag såg väl skaplig ut för en gångs skull kram och gonatt

2010-10-24 @ 21:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0