Jaha, lördag idag..

Ja, då var det lördag, klockan är halv sex och det börjar mörkna ute, skymning kallas det nog ;P
Skulle egentligen, ursprungligen, inte sitta här, utan jag skulle ha korkat upp bubblet nu och tjattrat med min "andra hälft", my sister from another mother (hmm, funkar inte riktigt som det ska det där :P).. Men men ibland vill saker i liver att vissa andra händelser inte ska ske, det är väl då ödet eller universum, eller vad man nu ska kalla det, kommer in i ens liv och börjar styra och ställa, det finns nog en mening.. Jag och systra mä förstår den nog inte riktigt idag, men vi har varandra även imorgon så min lördag är inte katastrof för det, jag hoppas inte heller att din är det pretty face? ;)

Istället får det bli non-alcoholic drycker i mina "ölsejdlar", funkar lika bra när mjukisarna är på! :)
Fick iaf arslet ur vagnen och har nu äntligen redigerat klart mitt ena av, faktiskt, många fotouppdrag just nu! KUL! :D Så på måndag blir nog the big boss happy happy!
Sedan fick jag ytterligare ett arsle ur vagnen och öppnade äntligen Dexter fodralet och kikade faktiskt på två hela avsnitt! Wow! :O Eller jag, okej, jag ska vara ärlig, ett och ett halvt.. Suck, vet inte vad det är med mig och mina gener, men sova det kan dom.. :P
Men det verkar vara en okej serie, har inte stött på den här wow-faktorn som alla pratar om än men den kanske kommer :)

Frågan är nu, vad händer nu?
Det är så många fler arslen jag vill få ur vagnen, det är den där väskan som hänger på kroken med träningsskorna i som jag känner att, shit, ska dom inte få arbeta lite dom där skorna, få känna att dom lever..
Alla löv som ligger utanför fönstret, kylan som jag SER sitter i barken och som smyger runt knutarna, jag vill känna det i ansiktet, hur det biter i kinderna och det stramar runt låren..
Borde nog också försöka få in den där nya litern mjölk som jag länge TÄNKT att jag ska ta hem till mig..
Och mycket mer är det som knackar på och vill också vara med.. Mons Kallentofft vill ha lite uppmärksamhet, likaså Göran Segeholm och ping-pong webbsajten...
Oj nu snackar jag om saker som ni bara, ehhh what?
Det enda jag försöker säga är bara att jag borde kanske inte sitta här och skriva det här inlägget, eller jag borde kanske inte låta Morden i Midsommer stå på i bakgrunden, jag borde kanske inte låta fårskinnstofflorna sitta kvar på fötterna...

Men vet ni, jag kommer nog ändå göra det.. Det är bara sån jag är, lat och omotiverad just nu, haha, take it or leave it! ;P
Sen är det faktiskt inte så farligt att sitta ensam hemma i mörkret och bara vara, jag menar jag är min närmaste vän, om jag inte trivs med mig själv, vem annars ska då trivas med mig? ;) Hmm... Känns faktiskt helt OK att den här lördagen blev bara min!

Krya på dig pretty face! Tänker på dig!


Kommentarer
Postat av: mamma

det är kanske skönt att ha en helg för sig själv man får mycket gjort varför blev det ändrade planer kram

2010-10-24 @ 22:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0