Turkiet 2010!

Jaha ja gott folk, då var brillmongot back in buisness igen efter 2 veckors sjukdom och en veckas semester i Turklandet! :D

Idag var första dagen på jobbet, tog en hel dag att bara arbeta sig igenom mailen och konstatera, vad är gjort, var är inte gjort, vad jag ska ta över, informationen ang det, mm..
Men jag tror att jag har rett ut det mesta inför morgondagen :P Och imorgon åker baby med i ryggan, nu fortsätter äventyret helt enkelt ;) Hoho!

Utifrån min rubrik så tror ni säkert att jag ska återberätta min underbara semestervecka med syster och yster och hennes familj, men icke sa nicke! Inte idag, inte just nu, är fortfarande "jet-laggad" (hahahahaha) ;P Så det kommer att bli sängen alldeles strax, men jag har börjat fila på min reseberättelse och gått igenom mina 700 verk jag lyckades knäppa av :O
Det enda jag kan dela med mig av är att för första gången på riktigt länge, L du vet huuuur länge!, så är jag faktiskt nöjd med en hel del av mina bilder, det är en grymt skön känsla! Det går alltid att förbättra, göra om, göra rätt, men jag är glad att jag har just dessa bilder som minne av denna resa, inte perfekta men en bra bit på rätt väg, precis som livet just nu! :D

Så håll tillgodo mammi ;P, och alla andra för den delen för den som väntar på nåt gott, väntar i och för sig alltid för länge, men ändå.. :P

Sen om nån har missat det så är hösten här! :D Mitt beslut att börja knata till jobbet istället för att ila fram på cykel åbäket var det klokaste jag gjort på länge tror jag, it was a good day today!
Slänger ut två bilder iaf så att ni har nåt att smaska på för att stilla hungern (läs: nyfikenheten), gosch halv åtta hos mig med all matlagning smittar av sig på en, haha!

Enjoy for now! :D





This is life...

Kommentarer
Postat av: Lina

Lovley!!!

vill se mer, vill se meeeeeer!! :-D

2010-10-14 @ 10:52:28
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Mammi

Hej gumman!!!

2010-10-17 @ 14:36:41
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0