Ämeni! ♥

Okej, ärligt trodde jag att min blogg numera var ett dött ställe, man kunde blåsa damm och silverfiskar från den och inte ens kaktusar eller dammråttor skulle kunna leva i denna öde värld..
Men ack så fel jag hade, tänkte idag strax innan jag loggade in för inlägg nummer 1 att, varför ens lägga ner energi, det är nog ingen som kommer att se ändå, dom har gett upp hoppet.. :/ Ledsamt jag vet!
Men nu, några inlägg senare, några timmar, massa bilder.. Då inser jag att jag har en trogen läsare som verkar hitta tillbaka hit trots min låååånga frånvaro! Woho! Och det är ÄMENI! :D Tack söt!
Och hur vet jag det.. Jo, dels pga den kommentaren hon har skrivit på ett av mina nyainlagda inlägg, sen antar jag att det är för just det inlägg som kommer att komma nu! ;)
Helgen som var, med halsen ut och invänd, feber hög som ett hus och allmänt slut i kropp och själv, klädde jag på min lilla systerdotter, som i och för sig inte är så liten längre :S (Dock för mig kommer hon alltid vara liten, så det så :P)
Och sen drog vi iväg, ut till Wijk slott och där fick hon posera till tusen, frysa arslet av sig och upp och ner på marken, bara för att stilla mosters inspirationskick som hade infallit sig! :)





Vacker som få! ♥





Happy happy joy joy! :)















Denna tavla, eller ja dessa tre, vill jag ha på min vägg! Men plats finns det, NEJ! Suckar..
Herregud, tror Ämeni blev galen på mig när jag gick med kameran upp i skyn på grenarna, haha! :P





Tuffa bruden! ;)





Detta träd och denna bro finns när man kommer in i Uppsala via väg 55. Har suktat mot denna sååå många gånger och tänkt att "där ska jag fota när det är dimma, regn, sol.." You name it!
Tänkte inte att jag skulle fota där när det var slask och mulet, men jag fick min bild som jag faktiskt har drömt om ;D Happy!

Tack Ämeni för en toppförmiddag! ♥ Du är ett rent nöje att fota!!! :D
Och så satsar vi på gummistövlar nästa gång va? ;)
Hoppas du är nöjd nu när DINA bilder äntligen har kommit upp, såsom du har väntat! :)
Men den som väntar på nåt gott... ;P

Kommentarer
Postat av: en glad ÄMENI :D

jag måste bara säga det, fan va jag är snygg på dessa bilder :D

fan .. uschja! blir ju happy när jag ser mig själv .. SÅ SÖT JAG ÄR IBLAND! hoppas att du har det bra! puss :*<3

2011-04-09 @ 22:41:19
URL: http://eempiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0