Cärrolajn 30 år!

Finaste Cärrolajn har fyllt the big 3 0! :D Och självklart var ju jag där med kameran i högsta hugg och förevigade dagen/kvällen/natten!
Varm gick den och mycket var det som fastnade på linsen och nu har jag suttit och valt ut en del av höjdpunkterna från denna dag!
Och så vill jag passa på att tacka för att dels alla hade överseende med en lins uppkörd i fejjsen och en blixt som fyrade av så att halva Stenhagen gick bländade därifrån, men främst vill jag tacka värdparet för en grymt lyckad lördag! Det var en kväll med mycket stoj, skratt och tårar och jag kommer att bära med mig den länge länge som ett gott minne! :D



Förberedelser till tusen! :) Bakning, dukning, dekoration, presentbord, you name it! :)
U-S-A var iaf temat för kvällen! Yieeeeha!



Min present till the birthday girl! :D



♥ Turturduvorna! ♥





Amy Pamy var med på ett hörn hon med och höll koll! :)



Maffiabossen och hans.. hmm.. narr? :P



Att öppna presenter leder till en hel kavalkad av olika minspel! Haha! ;D













Miss beautiful! ♥



Happy happy joy joy! :)







Finaste fick presenternas present: en kamera!!!! :D
Lyckan var och är total!



Lövely little children! :)



Pappi Monthans tal till dotra sin!





Det här är min absoluta favoritbild från hela kalaset (totalt över 500 bilder! :O)
Varför undrar säkert många men det är ren och skär glädje i den och den sammanfattar hela den där lördagen, massor av glädje och allt som här till! ♥



Flickorna Monthan! :)



Cärrolajns skål! :)



Sötisar! :D



Vadå linslus! Precious!



Amy ville fira matte med och vara i centrum med henne! Inte mer än rätt :)



Öhh...? Haha!



Systra mi! ♥









Sedan finns en hel kavalkad av alla gäster, spexandes, inte spexandes, glada, inte så glada, poserande, fotade utan deras vetskap! You name it! :)



Busigt värre!



Mammi, pappi och dotra Monthan!



Le posé! (Du trodde du skulle slippa undan va? ;P)



Le gang!



Sedan var stoj och dans hela natten lång! :D



Amy och jag var vapenbröder under större delen av dagen!
Finns ingen bättre uppgift att ha än att ta hand om lurvisen ♥

Ja, det var det jag hade att bjuda på för tillfället, finns en hel del till som sagt men jag hoppas att detta axplock ändå speglar hur lyckat, roligt och sanslöst minnesvärt allt var! :D
ENJOY!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Oj då!!! Jag började titta på det första inlägget och tänkte att det var kul med bilder igen från en duktig fotograf:). Sen bläddrade jag ner och ner och ner och det bara fortsatte. Inlägg efter inlägg. Hela fem stycken. Funderade ett tag om det var en månad sen jag var in här och kikade. Men det var det inte. Jag brukar göra mina dagliga rundor och här kikar jag alltid in.

Jättekul att du är igång igen och jättefina bilder från din och Emelies utflykt.

Kramar

2011-04-10 @ 22:32:01
URL: http://veronicazander.se
Postat av: Cärrolajn :-D

Åhhhhh....vilka underbara bilder! De speglar verkligen hur fantastiskt roligt det var på festen! Tack snälla för det otroliga arbetet Du lagt ner vännen! Adressen hit kommer skickas till alla som var med! :-D Kramar!

2011-04-29 @ 13:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0