Man ska ha hus... BIL!

Blev en liten bloggdag/kväll idag! Lördagen som denna, hihi! :P
Nu har man iaf kokat betor, stekt kyckling och lyckats få den saftig som en vattendunk och mumsat i sig tillsammans med bla fetaost, babyspenat, bacon och ruccola. Gott var det men mättande, puh!
Nu har Spotify lagt av och man har fått gått över till Itunes och träningslistan av nån anledning så nu känner man springnerven i benen rycka, haha! :P Förbaskade hals som inte är på min sida vad gäller välmående så att jag kan få gå till min älskade "partner" och köra en rejäl omgång: löpbandet!
Ja ja en vacker dag kan jag väl både sjunga med och kuta järnet igen.. Men än så länge sitter jag här med godis i skålen, nybakad kladdkaka i långpanna och lyxig fruktsallad med passion, ananas, melon och faktiskt jordgubbar! Jodå, lyxat har man ;)
Jaha nu har man arbetat sig igenom lite bilder och är nu framme vid ännu en guldhelg denna vinter/vår 2011!
Nämligen mammis och pappis surprise! :D En husbilsweekend bara vi med bubbel, grillning och långpromenad i solen! Längre blev det med tanke på att man inte ska gå in och irra bland industrier, men va fasiken, himlans trevligt var det och jag väntar redan på nästa gång! ;) Så det så, kära mammi och pappi, nu vet ni det! ;P

Denna gången styrdes dock kosan mot Västerås, Mälardalens camping närmare bestämt! :)



Dagen efter ankomsten, promenaden börjar, kameran runt halsen, vår skor på fötterna och bara allmänt bekvämt!



Mistel!





Lilla mammi och stora, starka pappi!



Vår! :)



Snö på träden var det på väg in till stan...





Löv this! *stolt*
Ibland blir även fotografen nöjd över sina alster! :)



På vägen hem var det ingen snö kvar på träden..





Sedan fastnade jag i ett dike på vägen hem, vasstrån, ciggarrer och allmänt rakt ner bland växtligheten för att få till nåt alster! ;)



Belönades dock med grillning! MUMS! :D Årets första!
Däremot dom blöta fötter och skitiga kläder jag kom "hem" med var inte dom första för året, men det är väl sånt man får ta ;) Det var värt det alla gånger! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0